Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det jeg ser etter?

8776953[/snapback]

http://www.youtube.com/p.swf?video_id=JARF...a4p_hDv4v1MyBHS

8776955[/snapback]

Jeg trodde jeg skulle se på alle kristne familier, ikke de ene som kom på nyhetene/tv-show (noe som burde være et hint til at de ikke representerer gjennomsnittet). Jeg er like mye imot religion som folk flest, men mest fordi religion sprer ignoranse. Skal vi bekjempe ignoranse med enda mer ignoranse? Om å gjøre å ta mest feil ang. den andre gruppen?

Lenke til kommentar
Jeg trodde jeg skulle se på alle kristne familier, ikke de ene som kom på nyhetene/tv-show (noe som burde være et hint til at de ikke representerer gjennomsnittet). Jeg er like mye imot religion som folk flest, men mest fordi religion sprer ignoranse. Skal vi bekjempe ignoranse med enda mer ignoranse? Om å gjøre å ta mest feil ang. den andre gruppen?

8776962[/snapback]

Er enig med deg at det er galt i å generalisere.

Det virker vertfall sånn for meg at mange er helt syke i USA.

f.eks i krig når du er 18 og alkohol når du er 21.

Lenke til kommentar
Er enig med deg at det er galt i å generalisere.

Det virker vertfall sånn for meg at mange er helt syke i USA.

f.eks i krig når du er 18 og alkohol når du er 21.

8776971[/snapback]

Jeg støtter langt ifra alt som skjer i USA, spesielt at man må være 21 for å drikke. Det samme gjelder spritgrensen her i landet, jeg synes det meste (enten det er sprit, øl, krig eller fred) kan være 18, med sex på 16.

Men ja, det er mange som er helt syke i USA. Dette er et resultat av å ha 300 millioner mennesker boende i ett land. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...