Sirslask Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 laptopen og jeg har et elsk og hat forhold, hun liker å ødelegge søvnen min noe jeg hater, men jeg liker å ha henne med meg overalt, tviler på at hun liker dette siden hun har fått noen kosmetiske skader og ikke tar seg like godt ut for de kule guttene lenger Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 laptopen og jeg har et elsk og hat forhold, hun liker å ødelegge søvnen min noe jeg hater, men jeg liker å ha henne med meg overalt, tviler på at hun liker dette siden hun har fått noen kosmetiske skader og ikke tar seg like godt ut for de kule guttene lenger 8776578[/snapback] Jeg tror det er på tide at dere skiller lag. Er det noen som har noen destruktive virus liggende? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er det noen som har noen destruktive virus liggende? 8776583[/snapback] Har sikkert noen i en skummel mappe jeg har, men jeg tør ikke åpne den Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Finnes det virus til Linux egentlig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Steffy, skal faktisk si meg enig med deg der. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 laptopen og jeg har et elsk og hat forhold, hun liker å ødelegge søvnen min noe jeg hater, men jeg liker å ha henne med meg overalt, tviler på at hun liker dette siden hun har fått noen kosmetiske skader og ikke tar seg like godt ut for de kule guttene lenger 8776578[/snapback] Lappa har fått slått av litt "skall". Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Skogli sitt liv er ødelagt. Helgen gikk fint, men hosten hjemsøkte han gjennom hele natten. Nå sitter han hjemme på hybelen sin, med hoste som er verre enn en gammel bensinbil på vinteren. Vekkerklokkene ringer om 6t;30min. Skogli har ingen planer om å gå på skolen på mandags morgen. Skogli har også eksamen på fredag, og har meget lite tro på at hosten er vekke i morgen. Skogli sier god natt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Sprekker rundt skjermen og mangler en knapp, men for meg er hun fortsatt den søte laptopen som mamma tok med hjem fra jobben den dagen bror hadde lan i fjor sommer, det var vel noe av det eneste bra som skjedde den sommeren bortsett fra Amsterdam Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Arinomi sier god natt til Skogli, og håper alt går bra. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 jeg vil ha daim-is. men har spist all iskremen i huset i dag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Smurfen spiser daim-is. 8776627[/snapback] L4r5 er full Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Arinomi sier god natt til Skogli, og håper alt går bra. 8776621[/snapback] Skogli svarer med sine telepatiske evner: "God natt og tusen takk. " Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 The Yardbirds - [Having A Rave Up #09] I'm A Man Klassisk blues. 8776414[/snapback] Jeg så rave i den ampshouten, og scrollet tilbake, bare for å bli skuffet enda en gang. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Slasken vil ha en av det motsatte kjønn av organisk materiale til å sove med Endret 3. juni 2007 av Sirslask Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Smurfen har "funnet" seg en søt, liten, nasjonalistisk person av motsatt kjønn. Smurfen er fornøyd ^^ Til tross for at han må til Oslo for å se henne, men det er jo ikke noe problem for nå er det ikke lenge igjen til fotballen! *spise mer is* *ha kartong med daim-is* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Slasken vil ha en av det motsatte kjønn av organisk materiale til å sove med 8776638[/snapback] Jeg vil ha mat. Mitt ønske er oppnåelig, ditt er ikke det =D Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Smurfen har "funnet" seg en søt, liten, nasjonalistisk person av motsatt kjønn.Smurfen er fornøyd ^^ Til tross for at han må til Oslo for å se henne, men det er jo ikke noe problem for nå er det ikke lenge igjen til fotballen! *spise mer is* *ha kartong med daim-is* 8776652[/snapback] gidd å grus Sirslask a! :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Smurfen har "funnet" seg en søt, liten, nasjonalistisk person av motsatt kjønn.Smurfen er fornøyd ^^ 8776652[/snapback] Pics? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Smurfen har "funnet" seg en søt, liten, nasjonalistisk person av motsatt kjønn.Smurfen er fornøyd ^^ 8776652[/snapback] Pics? 8776659[/snapback] "det er innsiden som teller" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg