Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

laptopen og jeg har et elsk og hat forhold, hun liker å ødelegge søvnen min noe jeg hater, men jeg liker å ha henne med meg overalt, tviler på at hun liker dette siden hun har fått noen kosmetiske skader og ikke tar seg like godt ut for de kule guttene lenger :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
laptopen og jeg har et elsk og hat forhold, hun liker å ødelegge søvnen min noe jeg hater, men jeg liker å ha henne med meg overalt, tviler på at hun liker dette siden hun har fått noen kosmetiske skader og ikke tar seg like godt ut for de kule guttene lenger :(

8776578[/snapback]

Jeg tror det er på tide at dere skiller lag.

Er det noen som har noen destruktive virus liggende?

Lenke til kommentar

8776578[/snapback]

Lappa har fått slått av litt "skall". :(

Lenke til kommentar

Skogli sitt liv er ødelagt. Helgen gikk fint, men hosten hjemsøkte han gjennom hele natten.

Nå sitter han hjemme på hybelen sin, med hoste som er verre enn en gammel bensinbil på vinteren. Vekkerklokkene ringer om 6t;30min.

Skogli har ingen planer om å gå på skolen på mandags morgen.

Skogli har også eksamen på fredag, og har meget lite tro på at hosten er vekke i morgen.

Skogli sier god natt.

Lenke til kommentar

Sprekker rundt skjermen og mangler en knapp, men for meg er hun fortsatt den søte laptopen som mamma tok med hjem fra jobben den dagen bror hadde lan i fjor sommer, det var vel noe av det eneste bra som skjedde den sommeren bortsett fra Amsterdam :)

Lenke til kommentar

Smurfen har "funnet" seg en søt, liten, nasjonalistisk person av motsatt kjønn.

Smurfen er fornøyd ^^

Til tross for at han må til Oslo for å se henne, men det er jo ikke noe problem for nå er det ikke lenge igjen til fotballen! :D

*spise mer is* *ha kartong med daim-is*

Lenke til kommentar
Smurfen har "funnet" seg en søt, liten, nasjonalistisk person av motsatt kjønn.

Smurfen er fornøyd ^^

Til tross for at han må til Oslo for å se henne, men det er jo ikke noe problem for nå er det ikke lenge igjen til fotballen! :D

*spise mer is* *ha kartong med daim-is*

8776652[/snapback]

gidd å grus Sirslask a! :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...