Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er seksten og får gjøre ganske bra som det passer meg, bare jeg holder meg innenfor det lille regelverket som er knyttet til "bo hjemme"-konseptet.

Og selvfølgelig fremviser sunn fornuft. Men det har ejg gjort siden jeg var noe sånt som 7 år, så det har aldri vært noe konflikt når det gjaldt tillit mellom meg og foreldrene i hvert fall :p

Lenke til kommentar
8.klasse er jo starten på ungdomsskolen. Han kan ikke sløse det bort! 8.klassetiden var jo det beste av hele barndommen. Synes ikke han burde sitte inne sammen med "de store", og drive VM i quoting.

8772416[/snapback]

mye bedre att jeg som er straks er 20 sitter hele dager på ett forum og trykker på tastaturet? vil påstå det er minst like viktig for meg og komme meg ut, som det er for han da...

Lenke til kommentar
So1 var jeg ikke med, men var vel med fra rundt 3. I fem sank nivået veldig, og dette er jo håpløst.....

8772436[/snapback]

Gidder ikke forklare hva jeg mente. Hvorfor er dette håpløst? Temaet skifter hele tiden.

Lenke til kommentar
Jeg og. :wee:

8772457[/snapback]

Jeg og. :D

Hvor langt da?

8772464[/snapback]

Det korteste jeg vurderer er Trondheim. De to andre alternativene er Bergen eller Oslo. :hmm:

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...