mushi Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Du har lyst på mat? Hvordan? 8769863[/snapback] Hvordan det skjedde, var at jeg drakk igår. Må ha kebab på Tonita i horten og glasscola etter fylla <3 EDIT: nå får jeg gå og dusje. Skal ha på meg kjole idag tror jeg. Da blir jeg søt. Endret 3. juni 2007 av mushi Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Rælingen Det sa meg mye Jeg er i Arendal Demille, kom hit! Silje er her også. Haha, h'key! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Rælingen er rett ved sidenav Lillestrøm, om det sier deg noe Demille. Jeg går i shorts ^_^ Det er så deilig. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Rælingen er rett ved sidenav Lillestrøm, om det sier deg noe Demille. Aha, I'll be there på fredag, så tar jeg med meg en gjeng og Åh, fri imorra. Og i kveld er det "pool party" med grilling og kos hos ei vennine. Det er så digg, det er faktisk sommer nå, synes tiden har gått skikkelig fort jeg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Ja jøss Demille n_n Nei jeg trenger mat her. Har igjen no mat fra i går i kjøleskapet. Edit: In areas with large populations of observant Jews, one may find a "Sabbath elevator". In this mode, an elevator will stop automatically at every floor, allowing people to step on and off without having to press any buttons. Regenerative braking is also disabled if it is normally used, shunting energy collected from downward travel, and thus the gravitational potential energy of passengers, into a resistor network. This prevents violation of the Sabbath prohibition against doing useful work. lol "next, we'll find out why jews have such big noses. is it because air is free?" Endret 3. juni 2007 av Shikaru Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Litt ordentlig jødehumor om morgenen er koselig. Jeg laster ned nyeste Linkin Park-albumet, så har jeg noe å høre på mens jeg går tur. Søndagsturen er obligatorisk, og koselig som faen. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 ... og der blokket Epletyv meg på msn. 8768263[/snapback] Did not..! Ekorn i huset.. :!: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Epletyv: Ekorn i huset? ----- Stikke på konditoriet og kjøpe noe ferskt å spise til forkost. Gotta love Halden Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Morn verden! Nok en dag med strålende sol og grei temperatur (15 grader på Værnes for en time siden). Tror jeg må ut og lese i dag. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Epletyv: Ekorn i huset? ----- Stikke på konditoriet og kjøpe noe ferskt å spise til forkost. Gotta love Halden 8770007[/snapback] Ja, Ekorn i huset Kan legge inn bildet jeg tok. den bet meg faktisk Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Nå jeg var liten hilste jeg på et ekkorn. Så hoppan opp på skuldern min og satt der og spiste på ei kongle ^_^ Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Nå jeg var liten hilste jeg på et ekkorn.Så hoppan opp på skuldern min og satt der og spiste på ei kongle ^_^ 8770064[/snapback] Du går i pakt med naturen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du går i pakt med naturen 8770066[/snapback] Såklart Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Såklart Btw; Går du på Rælingen vgs? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Nei, Lørenskog. De hakke tegning form og farge på Rælingen vgs :| Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Nei, Lørenskog. De hakke tegning form og farge på Rælingen vgs :| 8770076[/snapback] Haha, skal komme og besøke deg Var faktisk i Lørenskoghallen igår for å se på cup Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Haha, hvor bor du, Epletyv? Også er du litt random ennå ( for meg ) så jeg veit ikke om jeg hadde hatt no spennende å si ... Jeg klarte faktisk å manne meg opp til å spørre ei om vi skulle finne på noe til uka i går ^_^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Stikke på konditoriet og kjøpe noe ferskt å spise til forkost. Gotta love Halden 8770007[/snapback] Drittby! Begge konditoriene var stengt Epletyv: Ekorn i huset? 8770007[/snapback] Ja, Ekorn i huset Kan legge inn bildet jeg tok. den bet meg faktisk 8770053[/snapback] Haha, you got ekornaids! (Ja, legg ut bilde!) Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Haha, hvor bor du, Epletyv? Også er du litt random ennå ( for meg ) så jeg veit ikke om jeg hadde hatt no spennende å si ... Jeg klarte faktisk å manne meg opp til å spørre ei om vi skulle finne på noe til uka i går ^_^ 8770090[/snapback] Jeg bor i litt av hvert Tsk, ikke noe vanskelig å spørre folk om å finne på noe? :b Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du bor i litt av hvert ja. Interessant. Joda, er ikke så lett å spørre jenter om alt mulig, hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg