Matias Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 men jeg har ikke skrevet under på at jeg godtar blodprøve i Norge. Hva skjer hvis jeg nekter, og krever advokat? Hvis du nekter kan du bli tvunget, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det er Ubuntu som er problemet 8769277[/snapback] Nei. Bestemoren min bruker ubuntu greit, det sier en del. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hva skjer hvis jeg kjører fra Politiet når de prøver å pulle meg over? 8769341[/snapback] Ok, nå prøver du bare å provosere. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Fydda. Nå er jeg tilbake. Driver dere med, da? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 men jeg har ikke skrevet under på at jeg godtar blodprøve i Norge. Hva skjer hvis jeg nekter, og krever advokat? Hvis du nekter kan du bli tvunget, mener jeg å huske. 8769343[/snapback] Med grunnlag i det som jeg signerte da jeg fikk førerkort, men det har jeg aldri signert under norsk jurisdiksjon. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det er ikke som om jeg lever på denne jorda om 90 år. 8769321[/snapback] Hva vet du om det? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hva vet du om det? 8769354[/snapback] Mye, det er min kropp. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Bundy, da må jeg kjøpe en større SUV... Men pappa lar meg ikke kjøpe det, det er visst grusomt for image miljømessig. Kjører dog til tider en Ford Explorer V8 i USA. 8769295[/snapback] Nye SUVer er ikke så skadelige for miljøet som en gammel diesel V8'er er. skrevet under på at jeg godtar blodprøve i Norge. Hva skjer hvis jeg nekter, og krever advokat? 8769328[/snapback] Det ligger i pensum til teoriprøve her i Norge. Du har jo ikke tatt den her i landet engang? Du kan vel bli tvunget til å avlegge blodprøve. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Forresten, har aldri undertegnet noe som sier at jeg vil la meg teste I NORGE. Kan jeg nekte? Hva skjer hvis jeg nekter, har som sagt ikke skrevet under implied concent. 8769284[/snapback] Sertifikat er ikke en rettighet. det er et privilegium. Nekter du å følge lovene kan lovene lett nekte deg sertifikatet. 8769320[/snapback] men jeg har ikke skrevet under på at jeg godtar blodprøve i Norge. Hva skjer hvis jeg nekter, og krever advokat? 8769328[/snapback] Regner med at du får en bot, og muligens en natt i fylletanken. Med å kjøre på veiene er du underlagt veienes lover. Du kan nekte blodprøve, men du ender nok opp med en bot uansett, hvis politiet oppfatter deg som beruset. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Not much. Spammer. Poker. 8769306[/snapback] Er du og den kvinnelige versjonen av Bundy fortsatt sammen? 8769331[/snapback] Nope, but thanks for bringing it up. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Med grunnlag i det som jeg signerte da jeg fikk førerkort, men det har jeg aldri signert under norsk jurisdiksjon. Er ikke det grunnlaget nok, da? Bundy, har du ikke nestekjærlighet? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Bundy, har du ikke nestekjærlighet? 8769369[/snapback] Hva godt får JEG av det? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Regner med at du får en bot, og muligens en natt i fylletanken. Med å kjøre på veiene er du underlagt veienes lover. Du kan nekte blodprøve, men du ender nok opp med en bot uansett, hvis politiet oppfatter deg som beruset. 8769366[/snapback] Bare en bot? Ikke indragelse av førerkortet? Noe jeg ikke helt forstår hvordan de kan gjøre med et utenlandsk førerkort... Nei du over der, jeg har ikke tatt norsk teoriprøve, og det trenger jeg heller ikke å ta. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Med grunnlag i det som jeg signerte da jeg fikk førerkort, men det har jeg aldri signert under norsk jurisdiksjon. Er ikke det grunnlaget nok, da? Bundy, har du ikke nestekjærlighet? 8769369[/snapback] Jeg har aldri signet noe som helst i Norge.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Med grunnlag i det som jeg signerte da jeg fikk førerkort, men det har jeg aldri signert under norsk jurisdiksjon. 8769352[/snapback] Er du Norsk statsborger? Tatt førerkort i US? Er ikke sikkert førerkortet ditt er gyldig i Norge en gang jo Endret 3. juni 2007 av espennyh Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Med grunnlag i det som jeg signerte da jeg fikk førerkort, men det har jeg aldri signert under norsk jurisdiksjon. 8769352[/snapback] Er du Norsk statsborger? Tatt førerkort i US? Er ikke sikkert førerkortet ditt er gyldig i Norge en gang jo 8769376[/snapback] Jo Herr Espen, det er gyldig. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Nope, but thanks for bringing it up. 8769367[/snapback] No problemo my internett bekjente person. Hva sier du til en date? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er ingen ekspert, men du kan nok risikere indragning av førerkortet en kortere periode. Tror også di kan si at førerkortet dit er ugyldig intill du har bestått norsk teoriprøve. Det skal også nevnes at jeg har ikke peiling, men dette er det som virker logisk for meg, ut fra resten av retssystemet i norge. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hva sier du til en date? 8769383[/snapback] Kommer an på, jeg mistenker at du er eldre enn grensen min. ASL. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Jaok, uansett. Du må følge Norsk lov her i Norge er jeg redd. Somaliere får ikke bruke kath her i Norge selv om de har lov "der hjemme" Nederlendere kan ikke røyke hasj og selge marihuana her selv om det er lov i Amsterdam. Norsk lov gjelder. Du må følge Norsk lov edit: Hvordan veit du at det er lovlig uten f.eks glattkjøring, førerprøve, teoriprøve? Min eks-kjæreste fikk ikke gyldig førerkort i Norge uten videre hvis hun tok det mens hun bodde i statene i år. Endret 3. juni 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg