Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil det seriøst regnes som fyllekjøring bare en halv flaske champagne? Jeg er jo fult tilstede...

Forresten, har aldri undertegnet noe som sier at jeg vil la meg teste I NORGE. Kan jeg nekte? Hva skjer hvis jeg nekter, har som sagt ikke skrevet under implied concent.

8769284[/snapback]

...

Jeg finner rett og slett ikke ut hva jeg vil svare.

Lenke til kommentar
Bundy, da må jeg kjøpe en større SUV... Men pappa lar meg ikke kjøpe det, det er visst grusomt for image miljømessig. Kjører dog til tider en Ford Explorer V8 i USA.

8769295[/snapback]

Har lyst på en Ford Expedition og leke Jack Bauer i rundkjøringer(kjøre OVER f.eks :cool: )

Lenke til kommentar
Forresten, har aldri undertegnet noe som sier at jeg vil la meg teste I NORGE. Kan jeg nekte? Hva skjer hvis jeg nekter, har som sagt ikke skrevet under implied concent.

8769284[/snapback]

Sertifikat er ikke en rettighet. det er et privilegium. Nekter du å følge lovene kan lovene lett nekte deg sertifikatet.

Lenke til kommentar
Bundy, da må jeg kjøpe en større SUV... Men pappa lar meg ikke kjøpe det, det er visst grusomt for image miljømessig. Kjører dog til tider en Ford Explorer V8 i USA.

8769295[/snapback]

Hvem faen bryr som om miljøet?

Jeg kaster søppelet mitt med vilje i elva.

Det er ikke som om jeg lever på denne jorda om 90 år.

Lenke til kommentar

8769284[/snapback]

Sertifikat er ikke en rettighet. det er et privilegium. Nekter du å følge lovene kan lovene lett nekte deg sertifikatet.

8769320[/snapback]

men jeg har ikke skrevet under på at jeg godtar blodprøve i Norge. Hva skjer hvis jeg nekter, og krever advokat?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...