Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Sner da folkens? Jeg har ikke gjort så mye i dag. Våkna opp, tok meg en dusj og dro til sentrum for å møte en kompis. Deretter måtte jeg stikke innom skolen en tur for å hente noen papirer. Der ble vi en stund for å holde en venn med selskap til timen hennes begynte...

Etter litt farting rundt omkring endte vi opp på en kinarestaurant og spiste oss god og mett. :)

Nå sitter jeg her og knasker pepperkaker og drikker cola.

np: Nightwish - Nemo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mrbjorn, jeg likte ikke musikken. Ble nesten som om det er en slags komedie (litt på spissen). Prøv med noe mer trist musikk, f. eks. Itzhak Perlman - Theme From 'Schindler's List'

7494103[/snapback]

Hadde tenkt å bruke schindlers liste theme. Men den hardisken som fila lå på brøt sammen igår kveld. Rakk ikke å laste den ned på nytt. Lagde filmen idag. Men er enig i at den hadde blitt bedre da ja.

Lenke til kommentar

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/6176209.stm

Circumcision can cut the rate of HIV infection in heterosexual men by 50%, results from two African trials show.

Og gjett hvem WHO har klart å ansette som sin HIV/AIDS direktør:

Dr Kevin De Cock, director of the HIV/Aids department of the World Health Organization told the BBC the results were a "significant scientific advance" but were not a magic bullet and would never replace existing prevention strategies.
:lol:

Så utrolig passende :love:

Lenke til kommentar

Fy faen så sliten jeg er idag, sovnet 2 og stod opp 7:00. Så drar jeg på skolen, jobber hele dagen. Spiser en middag der med pølser og makaroni, så kommer jeg hjem. Drar på Macdonalds og kjøper en stor Big Mac meny, så spiser jeg 5 pølser etter det. Passe mett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...