Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei kitty. Ting gå¨r ok?

8767069[/snapback]

Tror det går greit. Lagde en liten tråd om det i sta. Vil gjerne ha tips osv :) . Vil gjerne bli hjemme til hevelsen har gått ned. Orker ikke gå på skolen og se ut som et monster.

Lenke til kommentar
Tror det går greit. Lagde en liten tråd om det i sta. Vil gjerne ha tips osv :) . Vil gjerne bli hjemme til hevelsen har gått ned. Orker ikke gå på skolen og se ut som et monster.

8767416[/snapback]

Hva har skjedd? Skadet deg?

edit: Kibs stakk da folk begynte å mase om skrivingen hennes. :p

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Listen carefully, I will only say this once. :wee:

8767428[/snapback]

rettelse: I will say thiss øunly uønce :wee:

"Then who has the sausage?!

KC: Nei! Ikke si det... Må gjøre det så fort jeg får mannet meg opp jeg også. :(

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Er etterpå det gjør vondt,NgZ. Ikke noe fare med det. Men skal innrømme at jeg nesten døde av skrekk. Bare av synet på skalpellen og tanken på at de kuttet i meg. Okok jeg skal holde kjeft xD.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
Er etterpå det gjør vondt,NgZ. Ikke noe fare med det. Men skal innrømme at jeg nesten døde av skrekk. Bare av synet på skalpellen og tanken på at du kuttet i meg. Okok jeg skal holde kjeft xD.

8767466[/snapback]

Skalpell og kutting er ok. Har operert og greier før. Det jeg er mest redd for er at det skal sitte igjen en rotrest eller noe, så det begynner å verke noe jævlig...
Lenke til kommentar
Vet du hva, fy faen, jeg er så lei av at folk undervurderer barn. Jeg sitter barnevakt selv, og ene jenten spurte meg "Hva er det egentlig lokkemenner er så farlige for? Jeg skjønner at jeg ikke skal gå i bilen med dem, altså. Men hvorfor ikke, egentlig?"

Unger skjønner MYE mer enn det de fleste tror de gjør.

8767164[/snapback]

Ehm, hun sa jo faktisk at hun ikke skjønte hvorfor, bare at hun ikke skulle gjøre det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...