mushi Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Takk, mushi. 8766859[/snapback] Vi er ganske like vi. Vi lærer av våre "unormale" ting. Det gjør oss sterkere, og mer kapabel til å takle ting. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Lurer på hvor mye bedre og velfunksjonelt samfunnet hadde vært uten personer med merkelige behov. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Lurer på hvor mye bedre og velfunksjonelt samfunnet hadde vært uten personer med merkelige behov. 8766882[/snapback] Eller ungdommer for den sags skyld... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Kanskje det ikke er et liv du kunne tenke deg, Frichassè. Men folk er faen forskjellige. Og jeg har lært ting av mine opplevelser som du etter all sannsynlighet aldri vil oppleve å forstå. Kanskje like greit for deg. Men jeg tror det har gjort meg til et bedre menneske. @mushi: Ja, man lærer av det, selvom det er ganske vanskelig til tider. Jeg er stolt av deg, forresten. (Det med at du har holdt deg siden brenningen). Selv sprakk jeg for en uke siden, men det var ikke mye. Og før det.. Oktober, tror jeg? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Helvete, det var den 50 lappen.. Nå skulle jeg liksom vinne 1000.. Jaja Malta vinn forstsatt. Ikke noe problem. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 @mushi: Ja, man lærer av det, selvom det er ganske vanskelig til tider. Jeg er stolt av deg, forresten. (Det med at du har holdt deg siden brenningen). Selv sprakk jeg for en uke siden, men det var ikke mye. Og før det.. Oktober, tror jeg? 8766891[/snapback] Det er faen meg imponerende! Jeg er kjempestolt av deg! Håper jeg klarer å lavære å sprekke nå, hadde vært utrolig deilig å klare å slutte iår. Alt forandrer seg. Bil, hus og hund, burde være motivasjon nok..? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ja, kanskje du klarer det. Jeg har troen på at ting kommer til å gå bedre for deg i hvert fall. Om du ikke klarer det må du ikke la det ta motet fra deg. It's just a bump in the road, må du huske! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Eller ungdommer for den sags skyld... 8766890[/snapback] Ja, men nå er det en gang sånn at vi ikke blir født voksne. Kanskje det ikke er et liv du kunne tenke deg, Frichassè. Men folk er faen forskjellige. Og jeg har lært ting av mine opplevelser som du etter all sannsynlighet aldri vil oppleve å forstå. Kanskje like greit for deg. Men jeg tror det har gjort meg til et bedre menneske. 8766891[/snapback] Ja, akkurat. Kanskje vi skal fylle skolen med diverse dop osv, siden vi lærer så mye av det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ikke stygt ment eller noe mushi, men den katta på avataren din har noe med uttrykket som på en måte ligner litt på deg Nå stikker jeg ut for første gang i dag, sånn forutenom den gangen jeg var på terassen i dag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Det var vel for faen ikke det jeg sa, heller? Når nevnte jeg dop? Og når sa jeg at det var akkurat de tingene jeg opplevde som måtte skje? Det jeg sa var at det var viktig å oppleve ting. I hvert fall før man uttaler seg om en person. "Du er sjuk". Som oftest er personen JÆVLIG godt klar over det fra før av! Endret 2. juni 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Det jeg sa var at det var viktig å oppleve ting. 8766926[/snapback] Klart det, men ikke hva som helst. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 "Oppleve ting", kanskje eg skal prøve det en gang Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Nei, man må skjermes for dop, så lenge det ikke er i utlandet, man må skjermes for at ting som skjer på film, som voldtekt, selvskading og schizofreni skjer i virkeligheten. Møtet med virkeligheten blir litt vel røft om man luller seg inn i en drømmeverden hele livet. EDIT: "Omg, drikker du når du er fjorten? Sånt gjør de jo bare på film og i utlandet, ikke i Norge!" Endret 2. juni 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Burde prøve det gitt. Hadde tenkt meg ut og kjøre litt på landeveiene snart, ååh så kick når man ligger i 100 rundt en sving <3 Edit; før noen sier det, klar over at det ikke er i nærheten av det f.eks. eplefe har opplevd, men har opplevd langt fra det samme som henne, og det er nå en start det også. Endret 2. juni 2007 av barely_amused Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Eplefe: De tingene der var ganske alvorlige... "Omg, drikker du når du er fjorten? Sånt gjør de jo bare på film og i utlandet, ikke i Norge!" Faen Endret 2. juni 2007 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Men de SKJER. De skjer hver jævla dag. Det er folk som tar selvmord, og prøver, det er folk som blir voldtatt og knust psykisk nærmest hver jævla dag. Men det er bare de store sakene som kommer opp i media. EDIT: Kan følge opp med at det er alkohol- og dopoverdoser i Norge opptil flere hundre ganger dagen. Det er bare sånn virkeligheten er. Welcome to reality. This is gonna be a bumpy ride, but you won't be getting any seatbelts Endret 2. juni 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Men de SKJER. De skjer hver jævla dag. Det er folk som tar selvmord, og prøver, det er folk som blir voldtatt og knust psykisk nærmest hver jævla dag. Men det er bare de store sakene som kommer opp i media. 8766960[/snapback] Og hvorfor skal ikke folk skjermes mot det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Fordi at når du blir skjermet mot det så får du deg et jævla slag i ansiktet når du finner ut at det skjer. For du gjør det til slutt. Om du er tyve år, tredve år, eller 17 år og blir utsatt for det selv, voldtekt, drikkepress osv... Så oppdager du det. Og om du ikke visste om den verdenen utenfor kjernefamilien din med hunden som aldri døde men flyttet til en gård, der folk ikke drikker seg fulle, ingen doper seg, ingen blir skadet, banket, voldtatt, drept.. Da gjør det jævlig vondt å falle fra himmelen. EDIT: You don't get wings when they push you. Endret 2. juni 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Easy now. Sånn blir det når man er skjermet på gutterommet hjemme i Asker (eller whatever). "Kåre Magnus?! Skal jeg stryke sokkene dine?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg