Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pusur: Du er tydeligvis veldig lite erfaren når det gjelder. Uhm. Livet.

8766792[/snapback]

Når eg omtrent bare er utenfor døren for å gå på skolen, og i tillegg bare er 14 så sier det seg selv. :ermm:

Bundy:

Hmm, jo.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Der kom det med alder igjen..

Da jeg var 14 hadde jeg allerede drukket en del, drevet med selvskading i to år, gått igjennom en helvetes skilsmisse, se en jævla heks innvadere livet mitt og stjele faren min fra meg, blitt banket av storebroren min fordi han glemte å ta medisinene sine (han har AD/HD), tatt piercing på meg selv. Tatt piercing på ANDRE. Farget håret, og klippet det selv. Vært på konsert i utlandet alene.

Det er ikke alderen din det går på. det er hva du VIL oppleve.

EDIT: Noen av de tingene har litt med det jeg IKKE vil oppleve òg, men jeg gjorde det fordet. Ja.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Vet du hva, Frichassè? Kanskje jeg er jævlig fucket, men jeg ville ikke ha byttet de gode tingene jeg har opplevd mot noe som helst.

Jeg er ikke en person som vil være normal, kjøre sølvvolvo, bo i hus med hvitt stakittgjerde og ha golden retriever.

Jeg er en person som trenger å få utløp. Løpe ut i regnet og danse. blåse såpebobler. Danse uten grunn. hoppe når jeg er glad. Og jeg vil ha mange raser, men ikke golden retriever. Jeg vil kunne høre på bråkete musikk, så høyt at naboene skriker og dunker i veggen. Det gjør meg glad.

Og jeg tror jeg vet mye bedre enn mange andre hva ekte glede er, nettopp fordi jeg har hatt det så jævlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...