Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil du flytte ut så fryktelig, får du det til å skje. Jeg søkte på bostipend 4 ganger når jeg fikk på vgs, selv om jeg viste det var 0,1 % sjangse for at jeg fikk det siden foreldrene mine tjente godt over en mill i året tilsammen. Det endte med at jeg flytta til svigermor 45 min lengre unna skolen med buss.

 

Studielånet kan utsettes til du får deg fastjobb, og du betaler ikke mer renter heller.

7493627[/snapback]

 

Hmm, ulempen med å flytte for meg selv er at da ville jeg ALDRI komt meg opp om morran for å gå på skolen.

Vekkerklokker duger ikke, da lyden er komfortabel og gjør at jeg sover bedre :p

Lenke til kommentar
Hmm, ulempen med å flytte for meg selv er at da ville jeg ALDRI komt meg opp om morran for å gå på skolen.

Vekkerklokker duger ikke, da lyden er komfortabel og gjør at jeg sover bedre :p

7493679[/snapback]

Da har du ikke noe valg. Du må bo hjemme.

7493694[/snapback]

eller skaffe en klokkeradio. da kan du bare sette på en kanal med sykt irriterende program;)

Lenke til kommentar
Så man hører på P4 om morningen?, nevah! :(

 

 

Hmm, får gjøre noe annet enn dette. Snakkes.

 

Datasmurf: har du ikke råd til annlegg på over 100k? Pff, det tjener moren mmin på en uke plz.

7493732[/snapback]

 

Du, jeg får ikke penger av mor og far (selv om de fleste tror det), annet enn ei månedslønn på tusen spenn, og den går stort sett med til å betale telefonregninga mi, og litt mat, og så er det slutt.

Yay.

 

Så på last.fm'en din, datasmurf. Åssen i huleste har du klart å høre på  Holidays are coming! 9000 ganger på en uke? :!:

7493779[/snapback]

Glatt.

Har den på repeat :p

Som eneste sang i playlista :p

Lenke til kommentar
Hehe, "Vi menn" ringte meg nettopp. Vet ikke hva de ville, men jeg sa bare at jeg ikke var interessert. Dagen etter 18-årsdagen min, tilfeldig?

7493817[/snapback]

Antakeligis. De har ringt meg to ganger den siste måneden, og det er en stund siden 18-årsdagen min. Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...