Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg mener at det er sykt at hun tar amfetamin, drikker, vel... er i kontakt med folk som voldtar.... (altså kombinasjonen av dette, ikkje bare at hun drikker)Men kanskje dette er helt vanlig? Kanskje slikt bare er helt vanlig alle andre steder enn i det lille tettstedet utenfor Bergen  :ermm:

8766695[/snapback]

Er du dum? Hvordan vet du at hun henger med folk som voldtar?(og tviler på at noen sier at de voldtar) Hun kunne ha blitt voldtatt helt random. Og drive med amfetamin er ikke såå spesielt.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Og jeg er helt normal om du ser vekk fra angsten, depresjonene og selvskadingen. Nei faen, det er jeg heller ikke. Hvis man tar vekk angsten, depresjonene, S&M-fantasmen, barnsligheten, stilen og omtrent alt annet som ER meg.. Da er jeg normal ^^

Lenke til kommentar
Eg mener at det er sykt at hun tar amfetamin, drikker, vel... er i kontakt med folk som voldtar.... (altså kombinasjonen av dette, ikkje bare at hun drikker)Men kanskje dette er helt vanlig? Kanskje slikt bare er helt vanlig alle andre steder enn i det lille tettstedet utenfor Bergen  :ermm:

8766695[/snapback]

Seriøst, skjerp deg. Når man er på en fest kommer all slags folk, trenger jo ikke være i kontakt med dem for at ting som det skjer?

Lenke til kommentar
Og jeg er helt normal om du ser vekk fra angsten, depresjonene og selvskadingen. Nei faen, det er jeg heller ikke. Hvis man tar vekk angsten, depresjonene, S&M-fantasmen, barnsligheten, stilen og omtrent alt annet som ER meg.. Da er jeg normal ^^

8766718[/snapback]

Ey. Har ikke sprekki siden brannskadinga :woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...