Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sist gang var i sommer. Han var ganske skranten allerede da. Nå er det vel snakk om maks et par uker igjen. Legen sa 2-4 dager, men det har han allerede overlevd.

7369609[/snapback]

Er det helt umulig å komme seg over landet. Virker som om det ville vært fint for bestefaren din.

Lenke til kommentar
Sist gang var i sommer. Han var ganske skranten allerede da. Nå er det vel snakk om maks et par uker igjen. Legen sa 2-4 dager, men det har han allerede overlevd.

7369609[/snapback]

Hørtes ut som du kanskje burde vurdere å sette deg på et fly ja..

Man har de ikke for evig.

Lenke til kommentar
Huff da.

7369675[/snapback]

Det er fiksa nå. Men du kan kjøpe ekstern vifte "box" fra andre enn MS.

Jeg skulle kjøpe PS3, men halo3 kommer på Xbox360. Og da måtte det bli xbox 360. Skal rote med ekstern programmer og greier hvis jeg får en DVD spiller som ikke kan moddes bare ved å koble dvden til pcen.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Hehe, selvsagt mener jeg 360.. Har hatt den i et år snart, plutselig fucker den.. Går greit siden de skal hente den på onsdag-fredag.. Men kjedelig at det blir ingen spilling på meg to uker framover :( jaja

Har jo nettopp kjøpt Gears of War

Lenke til kommentar
Hvorfor liker du ikke Sony?

7369817[/snapback]

Fordi jeg alltid har følt at det ligger mer sjel bak Nintendo, Sony virker bare kaldt og plagierende.

I bunn og grunn, passer det bildet jeg postet her tidligere min mening om Sony utmerket.

EDIT: Takk Andeby, hadde glemt Scrubs om det ikke var for deg nå :love:

Enda en edit: Nei, det er ikke jeg som står bak bildet, jeg bare elsker det :)

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Fordi jeg alltid har følt at det ligger mer sjel bak Nintendo, Sony virker bare kaldt og plagierende.

I bunn og grunn, passer det bildet jeg postet her tidligere min mening om Sony utmerket.

EDIT: Takk Andeby, hadde glemt Scrubs om det ikke var for deg nå  :love:

7369831[/snapback]

Nintendo suger. Har en ds lite jeg ikke bruker. Ligger i eska, forlatt..

Sony og MS her ja :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...