Andeby Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hva snakkes det om? 8764567[/snapback] Tror det er ganske masse rart Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hva snakkes det om? 8764567[/snapback] Varme, klamme høyballer. Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Aah... Som vanlig her i SO en lørdags formiddag. "It`s an extraordinary event that takes place on the Internet. The alpha-male takes control and geniously put the other males with their backs to the wall, so in a later occasion they will try to keep off. The females, on the other hand, sit cute and happy by the riverside - showing their best side to the alpha-male and the other males, in hope that they will engage them in some kind of violent love." Utdrag fra Gizmo Syttenborough`s nye bok. Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 noen som har lyst til å kose seg med litt kinesisk på lørdags kvelden? tar bare 5 min LEARN CHINESE IN 5 MINUTES Say the words out loud. 1) That's not right..........................Sum Ting Wong 2) Are you harboring a fugitive? ........Hu Yu Hai Ding 3) See me ASAP............................Kum Hia Nao 4) Stupid Man.............................. Dum Fuk 5) Small Horse..............................Tai Ni Po Ni 6) Did you go to the Beach?..............Wai Yu So Tan 7) I bumped into a coffee table..........Ai Bang Mai Fa Kin Ni 8) I think you need a face lift............Chin Tu Fat 9) It's very dark in here...................WaoSo Dim 10) I thought you were on a diet........Wai Yu Mun Ching 11) This is a tow away zone.............,No Pah King 12) Our meeting is next week............Wai Yu Kum Nao 13) Staying out of sight...................Lei Ying Lo 14) He's cleaning his automobile.........Wa Shing Ka 15) Your body odor is offensive.........Yu Stin Ki Pu 16) Great...................................Fa Kin Su Pah Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg har vert registrert på forumet siden nesten 2005 og har bare 418 innlegg, og når jeg registrerte meg, var jeg bare litt over 9 og 1/2 Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 FDViking.. Den var artig, men jeg syntes 7) og 15) var best! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Aah... Som vanlig her i SO en lørdags formiddag. "It`s an extraordinary event that takes place on the Internet. The alpha-male takes control and geniously put the other males with their backs to the wall, so in a later occasion they will try to keep off. The females, on the other hand, sit cute and happy by the riverside - showing their best side to the alpha-male and the other males, in hope that they will engage them in some kind of violent love." Utdrag fra Gizmo Syttenborough`s nye bok. 8764634[/snapback] And who's the alpha-male? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 And who's the alpha-male? 8764686[/snapback] Obviously me. Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Gizmo Syttenborough svarer: "The problem with this, though, is that all of the males - every single one - state they are the alpha-male. So is there really an alpha-male in this flock? Stay tuned on Animal Planet to find out. *duuududuiidooomp!* Har du problemer med klesvasken? Prøv nye Swich*krzzt* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Woohoo! Svar fra dama jeg møtte i går. Og hu huska meg *gledesrus* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Woohoo! Svar fra dama jeg møtte i går. Og hu huska meg *gledesrus* 8764766[/snapback] Var hu hawt? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Woohoo! Svar fra dama jeg møtte i går. Og hu huska meg *gledesrus* 8764766[/snapback] Quick! To the stalker-mobile! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Hun HUSKA deg. Da er dere sikkert gift, snart, tenker jeg. Hun må jo være The One siden hun huska deg. Endret 2. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Tullball. Endret 2. juni 2007 av Kibs Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Typisk jenter å slenge ut noe sånt, sånn at alle skal stille oppfølgingsspm "Hva er galt?" Så jeg bare spør først. Hva er galt? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Quick! To the stalker-mobile!8764812[/snapback] Have the spy-o-cam and the mcro-phone ready for planting!! Smurf: Var ikke hun danselærer elns? Ser for meg at hun er en del eldre.... Bitex: 2 poster med genial insikt på rappen. Slett ikke værst. Endret 2. juni 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Typisk jenter å slenge ut noe sånt, sånn at alle skal stille oppfølgingsspm "Hva er galt?" Så jeg bare spør først. Hva er galt? 8764835[/snapback] Vil faktisk ikke egentlig snakke om det. Hehe. Skal spille Oblivion nå. Snakkes SO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg