LarsP Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg foretrekker å lide i stillhet. Snart er arbeidsdagen over og jeg kan nyte resten av dagen ute i finværet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeppsann! Da var plenen utenfor klippet! *sliten* Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 da sitter man i dress og venter til man skal kjøre til 70-årslag. skjer det no i verden? Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg skal ut å handle, men vet ikke om jeg skal ta Rimi, som er nærmest, eller om jeg skal ta sykkelen til Kiwi for å si hei til bestemor samtidig. Dilemma. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn morn SO... Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 bah, nå man jeg få på meg slipset, kronglete å få på slips med langt hår Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 God morgen lars *lure på hva jeg skal gjøre idag* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) morn SO... 8763699[/snapback] Er ikke helt sikker på hva du prøver å si Edit: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor When there's trouble you know who to call, Teen TitansFrom their tower they can see it all, Teen Titans When there's evil on the attack You can rest knowing they got your back 'Cause when the world needs heroes on patrol Teen Titans, Go With their super powers they unite, Teen Titans Never met a villian that they liked, Teen Titans They've got the bad guys on the run They'll never stop 'til their job gets done 'Cause when the world is losing all control Teen Titans, Go Teen Titans, Go If your heart is black you better watch out You can not escape the team When they catch you there won't be any doubt You've been beaten by the teen... Beaten by the teen... T E E N T I T A N S Teen Titans, let's go T E E N T I T A N S Teen Titans, let's go T E E N T I T A N S Teen Titans, let's go T E E N T I T A N S Teen Titans, let's GO!! -guitar solo- When there's trouble you know who to call, Teen Titans From their tower they can see it all, Teen Titans When there's evil on the attack You can rest knowing they got your back 'Cause when the world needs heroes on patrol Teen Titans, Go Teen Titans, Go 1,2,3,4,Go! Teen Titans Endret 2. juni 2007 av Shikaru Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Han prøvde å si god morgen so Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Domo kotsu uru mamoru yo, Teen TitansSuki kidai nuku randemo taberu yo, Teen Titans Shin kami dari kari oyai Okuga san su ika shakai Omae mo wa nari mounai, Teen Titans, GO! Okida koidei yopei oku dayou, Teen Titans Mono yami haku daiketsu shichu yo, Teen Titans Kasu rana suke ju kontoro Mama na daichu kontro Megau dou wa hate shinai, Teen Titans, GO! Shami shii doke itsu demo Boku rande iru yo Ai doke iwa hako doyo Boku randa istu mo... Istu mo... T-E-E-N-T-I-T-A-N-STeen Titans let's go! T-E-E-N-T-I-T-A-N-STeen Titans let's go! T-E-E-N-T-I-T-A-N-STeen Titans let's go! T-E-E-N-T-I-T-A-N-STeen Titans let's go! (Guitar Solo) Domo kotsu uru mamoru yo, Teen Titans Suki kidai nuku randemo taberu yo, Teen Titans Shin kami dari kari oyai Okuga san su ika shakai Omae mo wa nari mounai, Teen Titans, GO! 1-2-3-4 GO! Teen Titans! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Den japanske versjonen er egentlig kulere. Den gikk faktisk på cartoon network i går O_o Hadde ikke forventa det egentlig. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg har egenltig ikke peiling, jeg bare googlet bare "teen titans" så kom den opp Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ja det forsto jeg. Jeg gjorde det samma Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Nei, ingen vil ha meg... Eller jo! Mrbjoern got a RL Girlfriend ep 8761215[/snapback] Dam! Gratulerer! Natta til pusur og andre bleiebarn som legger seg før 2. 8761284[/snapback] Eyyy! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Alle gratulasjoner sendes på kontonummer ... eller til adresse ... 8761317[/snapback] TELEGRAM! 8761334[/snapback] Viss eg husker rett så ble siste telegrammet sendt i februar i fjor elns. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 For en herlig dag. God morgen, forresten. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 her er det varmt, men sola skinner ikke.. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Her er det varmt og bittelitt sol. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 her er det varmt og strålende sol Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 @skrollan: du ødela dagen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg