Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Høres ut som matlysten er tilbake?

7493059[/snapback]

Ja :) Har nesten ikke spist på 3 uker nå, men har greid å spise hele helga og frem til nå :cool: Blir poteter og fiskepinner idag med remulade.

7493078[/snapback]

Høres bra ut mushi! :) ble litt mere sulten nå.. selv om jeg spiste nesten et halvy brød pluss en liten oboy iste.. Oboyen drakk jeg da.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres bra ut mushi! :) ble litt mere sulten nå.. selv om jeg spiste nesten et halvy brød pluss en liten oboy iste.. Oboyen drakk jeg da.. ;)

7493102[/snapback]

Shit! Jeg ljugde! Kom på at ejg bare har spist en brødskive idag og to marsipan-pølser. :ermm: Men jeg forsov meg noe sykt og sto opp kl ett. Så det er vel ikke så ille.

Lenke til kommentar
Høres bra ut mushi! :) ble litt mere sulten nå.. selv om jeg spiste nesten et halvy brød pluss en liten oboy iste.. Oboyen drakk jeg da.. ;)

7493102[/snapback]

Shit! Jeg ljugde! Kom på at ejg bare har spist en brødskive idag og to marsipan-pølser. :ermm: Men jeg forsov meg noe sykt og sto opp kl ett. Så det er vel ikke så ille.

7493111[/snapback]

sånne lange svære røde? :O

Lenke til kommentar
Høres bra ut mushi! :) ble litt mere sulten nå.. selv om jeg spiste nesten et halvy brød pluss en liten oboy iste.. Oboyen drakk jeg da.. ;)

7493102[/snapback]

Shit! Jeg ljugde! Kom på at ejg bare har spist en brødskive idag og to marsipan-pølser. :ermm: Men jeg forsov meg noe sykt og sto opp kl ett. Så det er vel ikke så ille.

7493111[/snapback]

Du og forsov deg?

Jeg våkna først 7, sovna og våkna da 1... Da stakk jeg rett ned på jobben... Jobbet bare 0,5t i dag. :p

 

Er ikke mer å gjøre på jobben enda. Får mye jobb på fredag. Da skal alle båtene som står på plassen flyttes 10 meter bort.

 

Hvorfor? Fordi da er halvparten av plassen asfaltert, og vi må flytte båtene for å asfaltere resten...

 

*stikke ned på benso for å kjøpe det man må*

Lenke til kommentar
sånne lange svære røde? :O

7493133[/snapback]

Neei. Sånne små du kjøper på meny det står "jule marsipan" på også er de lange, akkurat som pølser.

 

Du og forsov deg?

Jeg våkna først 7, sovna og våkna da 1... Da stakk jeg rett ned på jobben... Jobbet bare 0,5t i dag. :p

7493137[/snapback]

Skulle opp 10 :ermm: Rakk ikke trene idag. Ajs. Jeg er lat. Har ikke vaska gangen heller. :(

 

 

mrbjoern: no shit. Levde på et knekkebrød og julekalender sjokoladene mine om dagen. Spiste litt middag annen hver dag. Tror jeg har anoreksi-gener. :p

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Hvordan skal jeg motivere meg selv til å begynne på prosjektet som skal framføres i mårra?

7493249[/snapback]

spank you ;)

 

*hive litt viljestyrke tilbake*

 

Sånn!

 

[mamma-modus]Nå lukker du Opera og gjør leksene dine![/mamma-modus]

 

 

Uh! Jeg har jo en helfalske Galliano for faen! *glemme at den er pakka inn og skal gies bort*

Lenke til kommentar
*springe gråtendes til mushi*

 

kan jeg flytte inn hos deg innen videre?

7493390[/snapback]

Hm. Vent en uke. Da er han som bor her midlertidig flytta ut. Men du kan jo alltids sove på sofaen da :)

 

Sjokk at det kommer en extra til middag idag, og at de er forsinket. Potetene er ferdig nå, og ikke om 20 minutter! :hrm:

Lenke til kommentar

da var man tilbake... nå med Middag

 

hovedrett:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Drikke:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

og dessert:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

skjulte bildene så de ikke skulle ta halve forumet...

 

nå skal jeg kose meg :D :D

 

edit: beklager sucky kvalitet... mobil kamera :hm:

Endret av Skrollan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...