Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer sånn halvveis på noe her.. Er det noe gøy å være skikkelig full? Hva er det som driver folk til å drikke seg sveiseblinde? Veier det at det kanskje er gøy opp for alle de negative situasjoner som kan oppstå?

Ikke ment på noen kritisk måte eller noe, men bare lurer.. :)

8762736[/snapback]

Hvis man finner "godfomen" har man det gøy. Er man så full at man ligger i en sofa med tusj i ansiktet og ny-barbert hodeskalpe er det ikke moro.

Lenke til kommentar
Jeg har skammet meg over at jeg har endt opp så full at jeg mistet kontrollen, det dokumenterte jeg til og med for å passe på at jeg ikke lot meg selv gjøre det igjen.

8762775[/snapback]

Du tok bilde av burugla fra helvete? :p
Lenke til kommentar
Jeg har skammet meg over at jeg har endt opp så full at jeg mistet kontrollen, det dokumenterte jeg til og med for å passe på at jeg ikke lot meg selv gjøre det igjen.

8762775[/snapback]

Du tok bilde av burugla fra helvete? :p

8762783[/snapback]

Jeg holder meg unna burugler^^

Lenke til kommentar
woot woot. Da har vkbb satt opp hastigheten sine på linja mi. ca 1.7-2MB/s UL ^^

8762885[/snapback]

Hvorfor har man slike linjer midt oppe i gokk? Jeg skal flytte ca 300 meter unna SINTEF/NTNU som har kanskje norges raskeste fiberlinje. Hva får jeg? Nextgentel eller Telenor. TJO-HO-FUCKINGS-HEI!

:p

Lenke til kommentar
Hvorfor har man slike linjer midt oppe i gokk? Jeg skal flytte ca 300 meter unna SINTEF/NTNU som har kanskje norges raskeste fiberlinje. Hva får jeg? Nextgentel eller Telenor. TJO-HO-FUCKINGS-HEI!

:p

8762930[/snapback]

Fordi her oppe innser man at regjeringen, hverken dagens eller de forrige, aldri kommer til å bygge ut bakkenettet så alle får tilgang på internet..og da løyser man det med å hive bredbånd sammen med strømmen du får inn i huset ditt.

Men jeg forstår frustrasjonen din...virkelig :\

Lenke til kommentar
God morgen. Skam å våkne så tidlig, menmen..

8762921[/snapback]

Blir bare rastløs om jeg ligger i senga for lenge. Måtte opp :wee: . Oh wehey! Jeg ser ut som et monster.

8762963[/snapback]

Jeg satt meg på WoW jeg.. :p

Monster-tryne! :!:

:(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...