SkyMarshall Arts Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ok, jeg satt akkurat her ... akkurat her ... og ned fra taket kommer en enorm skapning. En overdimensjonert maur med VINGER og treffer meg i håret. Jeg fikler jo oppi der og tar den i hånda og får jo da en hælvettes skrekkreaksjon som smører den maueren from hell utover veggen og sender meg på rævva ut av kontorstolen. Kan noen fortelle meg hva en maur med vinger er? NÅ? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Du tror ikke du drar det litt langt? I mean, it was funny the first time. 8762607[/snapback] Its never too long for me, beibeh. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Er ikke den mest ihugga SO gjengeren nei Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ok, jeg satt akkurat her ... akkurat her ... og ned fra taket kommer en enorm skapning. En overdimensjonert maur med VINGER og treffer meg i håret. Jeg fikler jo oppi der og tar den i hånda og får jo da en hælvettes skrekkreaksjon som smører den maueren from hell utover veggen og sender meg på rævva ut av kontorstolen. Kan noen fortelle meg hva en maur med vinger er? NÅ? 8762610[/snapback] Flygemaur (kan være dronningemaur) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Kan noen fortelle meg hva en maur med vinger er? NÅ? 8762610[/snapback] En del maur-typer får vinger når det er parringstid... Eller; Det er vel bare hunn-maurene som får det også skal de liksom fly ut å starte en ny koloni eller noe tror jeg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 eller nyskillte 45 år gamle damer som tror at de bak baren er fryktelig interresert i livet deres. 8762579[/snapback] Kanskje de bare var interessert i "livet" ditt. Milfs gone wild. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ok, jeg satt akkurat her ... akkurat her ... og ned fra taket kommer en enorm skapning. En overdimensjonert maur med VINGER og treffer meg i håret. Jeg fikler jo oppi der og tar den i hånda og får jo da en hælvettes skrekkreaksjon som smører den maueren from hell utover veggen og sender meg på rævva ut av kontorstolen. Kan noen fortelle meg hva en maur med vinger er? NÅ? 8762610[/snapback] Flygemaur (kan være dronningemaur) 8762615[/snapback] Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Kanskje de bare var interessert i "livet" ditt. Milfs gone wild. 8762625[/snapback] Jeg pleier ikke være den som sier neitakk til litt "kos", men i dette tilfelle så var det NEI! NEI! NEI! IKKE I HELVETE! ! ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Dronningmaur får vinger for å flytte seg til en annen koloni. De er kjempestore. Jeg fant en død jordveps i trappa på hytta engang, ble vettskremt. Den var like lang som hele hånda mi. Endret 2. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 8762628[/snapback] http://www.caplex.no/Web/ArticleView.aspx?id=9310853 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg pleier ikke være den som sier neitakk til litt "kos", men i dette tilfelle så var det NEI! NEI! NEI! IKKE I HELVETE! ! !8762629[/snapback] Tar det som et tegn på at utseendet deres ikke var helt på topp Nei, da måtte vel kanskje du vært rimelig full først også... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Its never too long for me, beibeh. 8762611[/snapback] That's not what you said last night! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Tar det som et tegn på at utseendet deres ikke var helt på topp Nei, da måtte vel kanskje du vært rimelig full først også...8762648[/snapback] Måtte ha vært på grensen til koma tror jeg Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 8762652[/snapback] Bind for øynene og festen kan begynne. Men seriøst, så ille? Til å være en som har lavere terskel for å knulle folk enn å kysse dem, synes jeg knulle-terskelen er vel høy. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Bind for øynene og festen kan begynne. Men seriøst, så ille? Til å være en som har lavere terskel for å knulle folk enn å kysse dem, synes jeg knulle-terskelen er vel høy. 8762661[/snapback] med bind for øyne så kanskje det hadde gått. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Faen. Fullt av kongro og småmygg i senga mi Ligger her og har lest ut boka mi, vil ha mer, men får ikke mer før jeg kommer meg på Outland, samt klarer å skaffe til veies et par hundrelapper. Maks irriterende. Får ikke sove heller. Tåpelige vakre kvinnemenneske... *spille Cosmo's Cosmic Adventures - Episode 1 og prøve å ikke tenke for mye på vakre danselærerinner* Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Lurer sånn halvveis på noe her.. Er det noe gøy å være skikkelig full? Hva er det som driver folk til å drikke seg sveiseblinde? Veier det at det kanskje er gøy opp for alle de negative situasjoner som kan oppstå? Ikke ment på noen kritisk måte eller noe, men bare lurer.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Greit nok å være skikkelig full en gang i blant, så lenge man er sikker på at man ikke husker noe dagen derpå, og at alle andre er like fulle / fullere og heller ikke husker noe. Jeg for min del ble fortalt hvordan jeg spytta sjåføren i trynet og var på nippet til å måtte gå hjem fra en fest i ingenmannsland langs E6en :/ Når du først begynner å drikke og er på bonfæst eller i trivelige lag hjemme hos gode venner og det er "unlimited" med alkohol tilgjengelig, da tenker du bare på å drikke og kose deg og mye blir gjerne mer og til slutt blir det for mye for det gode, men da er det for sent. Du vet det er ille når du har sitti og drikki hele kvelden og ikke merker at du er full og så etter et par timer skal reise deg for å gå og finner ut at beina ikke virker og du stuper med huet først mot bordet og ikke tenker på å ta deg for og blacker der og da og våkner med alle hodepiners mor dagen derpå midt i en evig blanding av øl, spy, sprit, kaffe, blod og annet kos Drue Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Grunnen til at man ikke drikker seg stupfull hele tiden er at fornuft og hemninger slår inn. Men har man først drukket så mye at det ikke er mye hemninger igjen, fyller man gjerne opp tomrommet med mer alkohol. Enkelte ganger kan dette fortsette til man ikke er fysisk i stand til å helle i seg mer. Da blir du dårlig. Noen må pumpes også, og må da gjerne hentes av foreldre på sykehuset dagen derpå. Det er visst sjelden populært hos opphavet, merkelig nok. Det er kun fjortisser som skryter av "Ååå, jeg var såååå fulll i helga azz" på mandagene. Normale folk skammer seg en smule, og gjør det neppe igjen med det første. Når det er sagt: Man kan ha det mye gøy med alkohol. Det oppstår jo gjerne en del situasjoner som ikke dukker opp til vanlig i edru tilstand. Singstar blir ikke det samme uten alkohol og 110% innsats på et livlig forschpiel. Mange har sterk redsel for dansegulv i edru tilstand. Den forsvinner gjerne etter en del halvlitere. Enkelte ganger kune den godt latt vær å forsvinne - travende kløner som tror de de er verdensmestere og superdeilige på en gang kan være litt slitsomme. Alkohol er et rusmiddel, og i likhet med andre som er rusbrukere, og ikke rusmisbrukere, skyldes vel bruken at man får en avveksling, og opplever ting på en litt annen måte. Det er jo gjerne sosialt også. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Oi, seriøse svar og greier! Var i grunn litt redd for at jeg skulle bli driti ut for å stille et sånt spørsmål. Lurte på det fordi det virker som at hver gang alkohol blir nevn i klassen, pleier hovedtemaet å være om hvor full man var da og da, og gjerne på den måten at de snakker om at de ikke var fulle og sånt, samtidig som det tydelig skinner gjennom hvor stolte de er av at de faktisk var fulle.. Typisk miljø i 10. klasse regner jeg med.. ^^ Edit: Håper den håpløse formuleringen min blir forstått Endret 2. juni 2007 av galskapen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg