Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Stolt av å ikke drikke.. trur ikke jeg har hørt noe dummere.

8762061[/snapback]

Enig med deg, fordi du er så kul!

8762077[/snapback]

Har aldri sagt at man blir kul av å drikke. Men er da faen meg ikke no å være stolt av å ikke gjøre, småen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stolt av å ikke drikke.. trur ikke jeg har hørt noe dummere.

8762061[/snapback]

Når [insert brukernavn her] skrøøyt ukentlig om å banke opp folk i fyllo osv., hørte jeg mye som var dummere. :p

8762115[/snapback]

Hadde gjort det selv om jeg var edru.

Mushi: haha, så du syntes ikke det var rart at en 19åring spurte om bilde av ei på 14?

Lenke til kommentar
Ajj, dæven.

8762170[/snapback]

tøffeste søstra mi da. Hun er egentlig ganske lik meg, bare at hun er emo og jeg er kul :cool:

og hun kan ingenting om bil *HYYL* lærte henne opp i turteller for noen dager siden :p

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Hvorfor skulle jeg ikke gjort det?

8762156[/snapback]

Jeg har strengt tatt aldri satt spørsmål ved om du ville gjort det eller ikke, heller ved om du er den rette til å uttale at noe er det dummeste du har hørt eller ikke.

8762167[/snapback]

Neivel, hva er det du mente da?

Lenke til kommentar

Mushi: haha, så du syntes ikke det var rart at en 19åring spurte om bilde av ei på 14?

8762139[/snapback]

Ja. Det gjør det jo til en helt annen sak. Mye mer å skryte av da. :wee: Jeg var ikke overrasket over at du ville ha bilde av ei fjortenåring. Hadde du sagt at du skulle ta henne i baksetet på volvoen din med en general under leppa, hadde bildet av deg vært komplett. :p Endret av NgZ
Lenke til kommentar

8762139[/snapback]

Ja. Det gjør det jo til en helt annen syk. Mye mer å skryte av da. :wee: Jeg var ikke overrasket over at du ville ha bilde av ei fjortenåring. Hadde du sagt at du skulle ta henne i baksetet på volvoen din med en general under leppa, hadde bildet av deg vært komplett. :p

8762194[/snapback]

Hahaha :p General sucks. Kjører ikke volvo, jeg kjører renault kangoo ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...