Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjøttdeig, fiskepinner og ris? vell her blir det tikka masala made the real way ;)

7492945[/snapback]

Jeg er best når det gjelder rare middager :D Igår var det fiskekaker, ris og peppersaus :wee:

7492958[/snapback]

 

hmm... var det godt? :hmm:

 

NP: meg selv som boombox :D

Endret av Skrollan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
hmm... var det godt?  :hmm:

7492959[/snapback]

Ja. Ris og peppersaus er alltid digg. Sånn går det når man aldri husker at det er noe som heter poteter :wee:

7492972[/snapback]

 

poteter hva er det forno?? :p

 

tror ikke jeg har hatt noe sunt å spsise her siden jeg flytta hit :D

7492980[/snapback]

 

Det er ikke bra, se og få i deg noe skikkelig mat... ;)

Lenke til kommentar
poteter hva er det forno?? :p

tror ikke jeg har hatt noe sunt å spsise her siden jeg flytta hit :D

7492980[/snapback]

Middagsforslag:

 

* 1/2 ferdigstekt kylling/kjøtt av noe slag (skal det stekes, så skjærer du det opp i strimler. Sparer tid)

* Ris (ha oppi 1/4 dl mer vann enn det står på bruksanvisninga)

* En-eller-annen-saus du tror passer til. (putt oppi litt mel når den koker. Da blir den tykkere)

 

Namnam :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar
kjøttdeig, fiskepinner og ris? vell her blir det tikka masala made the real way ;)

7492945[/snapback]

Jeg er best når det gjelder rare middager :D Igår var det fiskekaker, ris og peppersaus :wee: Og minimais seff.

7492958[/snapback]

Du slår ikke meg: Pizza m/potetstappe og middagspølser. :)

 

Skrollan: Hørt The Dubliners - Barley & Grape Rag nå?

Lenke til kommentar
poteter hva er det forno?? :p

tror ikke jeg har hatt noe sunt å spsise her siden jeg flytta hit :D

7492980[/snapback]

Middagsforslag:

 

* 1/2 ferdigstekt kylling/kjøtt av noe slag (skal det stekes, så skjærer du det opp i strimler. Sparer tid)

* Ris (ha oppi 1/4 dl mer vann enn det står på bruksanvisninga)

* En-eller-annen-saus du tror passer til.

 

Namnam :)

7493015[/snapback]

 

hmm høres godt ut... må prøves :D

 

Du slår ikke meg: Pizza m/potetstappe og middagspølser. :)

 

Skrollan: Hørt The Dubliners - Barley & Grape Rag nå?

7493020[/snapback]

 

nei... men mitt intrykk av the dublinders er meget bra hittil :D

 

The Dubliners er overaskende bra... anbefalt av en gal person MEG :D

Endret av Skrollan
Lenke til kommentar

Noe annet som er godt er fiskekaker (kjøpes i varmtdisken), raspa/hel gullerot og pose-potetstappe. :)

 

Pitabrød-pizza er også lett å lage. Og lasanje. Kjøp en familiepakke med lasanje, lån en form å ha det i og kjøttdeig. Mekk alt sammen og sleng på masse ost. Da har du plutselig middag til degselv i 4 dager :wee:

Lenke til kommentar
Noe annet som er godt er fiskekaker (kjøpes i varmtdisken), raspa/hel gullerot og pose-potetstappe. :)

 

Pitabrød-pizza er også lett å lage. Og lasanje. Kjøp en familiepakke med lasanje, lån en form å ha det i og kjøttdeig. Mekk alt sammen og sleng på masse ost. Da har du plutselig middag til degselv i 4 dager :wee:

7493046[/snapback]

 

mmm... mushi er flink med middagstips... lag en tråd med "mushis middags tips"... :D

Lenke til kommentar
Noe annet som er godt er fiskekaker (kjøpes i varmtdisken), raspa/hel gullerot og pose-potetstappe. :)

 

Pitabrød-pizza er også lett å lage. Og lasanje. Kjøp en familiepakke med lasanje, lån en form å ha det i og kjøttdeig. Mekk alt sammen og sleng på masse ost. Da har du plutselig middag til degselv i 4 dager :wee:

7493046[/snapback]

Høres ut som matlysten er tilbake?

Lenke til kommentar
Burde man ikke sette sine egne mål og prøve og nå dem? om 3'er er noe du har som mål, og du får det, da burde du jo være fornøyd?

7492474[/snapback]

Tydeligvis ikke i følge alle.

 

Men tre i matte er mitt mål, og jeg får vite på torsdag om jeg har klart det. Har jeg det, så skal jeg skrike av glede ut året.

7492510[/snapback]

 

Jeg har satt mitt mål som 6 i engelsk, men får det ikke. Så jeg fortsetter å strebe etter det. Jeg satt mitt mål som 4 i matte, og fikk det. Jeg var fornøyd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...