Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Btw, neste gang dere gjør noe som gjør at noe må slettes i SO, holdes den stengt i en time. Gangen etter, to timer. Og slik fortsetter det.

8760587[/snapback]

DEN ordningen bør ha en tidsbestemt nedskalering for å si det sånn. Btw, det eneste dere hindrer med en sånn ordning er slutt på rapportering. Og mange sure SO-løse fortapte sjeler.

8760604[/snapback]

Hvorfor det? Dere får en egen tråd (og forumdel sådan) hvor dere kan kaste ut dritt på dritt på dritt og dere klager når dere misbruker det privilegiumet og mister det i en liten tidsperiode?

Jeg er ikke helt sikker på om jeg skal gjennomføre det. Det er under vurdering. Forøvrig handler det bare om større krangler, ikke slettning av et "hihilol"-innlegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er ikke helt sikker på om jeg skal gjennomføre det. Det er under vurdering. Forøvrig handler det bare om større krangler, ikke slettning av et "hihilol"-innlegg.

8760647[/snapback]

Dåsa. Hadde det vært for små enkeltinnlegg hadde det vært vel nazi. Jeg skjønner vel i og for seg at dere ikke vil ha massive krangler/skitkastingsaksjoner her. (Men håper selvfølgelig ordningen ikke blir noe av. :))
Lenke til kommentar
Dåsa. Hadde det vært for små enkeltinnlegg hadde det vært vel nazi. Jeg skjønner vel i og for seg at dere ikke vil ha massive krangler/skitkastingsaksjoner her. (Men håper selvfølgelig ordningen ikke blir noe av. :))

8760664[/snapback]

SÅ nazi er jeg ikke. :)

Lenke til kommentar
Føler virkelig at Espen pai er alt Kibs bruker tiden sin på, etter du la han til på msn'en din, har du nesten ikke snakket med meg i det hele tatt :cry:

8760673[/snapback]

DU SVARER JO IKKE!!

Dessuten er det Espen sin feil. :p

Nei. Jeg er immun. Men jeg slutter nå uansett.

8760663[/snapback]

Fram med lighten :w00t:

*begynner å bli lei av min egen masing*

8760677[/snapback]

hehe. Kan prøve. :ph34r:

Lenke til kommentar
Føler virkelig at Espen pai er alt Kibs bruker tiden sin på, etter du la han til på msn'en din, har du nesten ikke snakket med meg i det hele tatt :cry:

8760673[/snapback]

Selvfølgelig. Har sett hvordan de holder på :whistle: . Søtt.

Men for all del,bare fortsett. Spennende dette her.

Lenke til kommentar
Skal jeg se ferdig The Nutty Professor 2 eller legge meg?

8760695[/snapback]

Henge i so!! :w00t:

8760702[/snapback]

Det var ikke et alternativ. :p

Kibs da. Mente mer at han beskytter deg osv.

8760705[/snapback]

Sa jeg noe? :dontgetit:

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...