Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Ursekta ursekta, men dykk skriv jo på newnorwegian heile gjengen! Bare jeg som tenker The Julekalender now? \o/

The one who first come to the mill it's him who first get paainiing

and if you sleep in telt make sure that it is regntett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Inte now.. Men eg will titta på det later :D

8759821[/snapback]

Minner meg om fransk når jeg kommer til et ord jeg ikke kan, og bare outter inn dert engelske istedenfor siden det er utenlandsk. :!:

Lenke til kommentar
Inte now.. Men eg will titta på det later :D

8759821[/snapback]

Minner meg om fransk når jeg kommer til et ord jeg ikke kan, og bare outter inn dert engelske istedenfor siden det er utenlandsk. :!:

8759842[/snapback]

Haha, så glemmer du hva "epler" heter på fransk.. så sier du bare "apples" med en ekkel fransk aksent.. Er ikke epler "pommes" eller noe? Hadde fransk i et år.. :p

Ursekta ursekta, men dykk skriv jo på newnorwegian heile gjengen! Bare jeg som tenker The Julekalender now? \o/

The one who first come to the mill it's him who first get paainiing

and if you sleep in telt make sure that it is regntett!

8759838[/snapback]

Du forvirrer me..

Lenke til kommentar
Er ikke epler "pommes" eller noe? Hadde fransk i et år.. :p

8759851[/snapback]

:p stemmer, tror jeg... :ermm:

Jeg har hatt fransk i 3 år, men jeg kan mer tysk, bare fordi vi hadde sånn utvekslingsgreie med en skole fra tyskland.. :p

edit: Dobbelpost av epletyv!! :ohmy:

Endret av Tee_C
Lenke til kommentar
Minner meg om fransk når jeg kommer til et ord jeg ikke kan, og bare outter inn dert engelske istedenfor siden det er utenlandsk.  :!:

8759842[/snapback]

Haha, så glemmer du hva "epler" heter på fransk.. så sier du bare "apples" med en ekkel fransk aksent.. Er ikke epler "pommes" eller noe? Hadde fransk i et år.. :p

8759851[/snapback]

Når jeg snakker tysk og kommer til et ord jeg ikke kan, bruker jeg engelsk jeg også. Prøver jeg å snakke spansk, er kanskje 5% av setningen på riktig språk. :O
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...