Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Fikk 2 i fransk jeg i min tid. Var sjeleglad for den karakteren ^^

En femmer skal man smile av. Men karakterer betyr fint lite når man kommer seg ut i arbeidslivet. De beste i teori er sjeldent de beste i praksis.

Karakterer på skolen sier noe om kunnskap, men særdeles lite om intelligens. Har man ikke intelligens nok til å bruke kunnskapen så kommer man ikke like langt. Men man har vel et papir å skryte av.

Nå kan man argumentere for at man trenger intelligens for å tilegne seg nok kunnskap til en 6'er, men strengt talt så kreves det ikke så mye i topplokket for å få toppkarakter.

Så de som mener det er stress på skolen. Vent til dere kommer dere ut i arbeidslivet. Da skal dere få merke hva det vil si å ha forventninger og krav stilt til en :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Burde man ikke sette sine egne mål og prøve og nå dem? om 3'er er noe du har som mål, og du får det, da burde du jo være fornøyd?

7492474[/snapback]

Tydeligvis ikke i følge alle.

Men tre i matte er mitt mål, og jeg får vite på torsdag om jeg har klart det. Har jeg det, så skal jeg skrike av glede ut året.

Lenke til kommentar

Legene i Danmark er dumme... Jeg var oss legen pga ørebetenelse. Han sa jeg kunne ta med ro, fordi det ville gå over... men det ble bare værre og værre og legen i Norge sa at det var tabbe at jeg ikke hadde gått til en ordentlig lege med en gang

Lenke til kommentar
Legene i Danmark er dumme... Jeg var oss legen pga ørebetenelse. Han sa jeg kunne ta med ro, fordi det ville gå over... men det ble bare værre og værre og legen i Norge sa at det var tabbe at jeg ikke hadde gått til en ordentlig lege med en gang

7492579[/snapback]

Men det gikk over til slutt? .. så da hadde legen i Danmark rett? :wee:

Lenke til kommentar

Eller bare starte et pyramide spill, tjene seg rik og flytte til spania eller noe, skal jeg gjøre, slipper jeg å feil diagnosere masse folk som kommer inn med bie stikk og alverdens rare og finurlige unnskyldninger for å ikke gjøre dne jobben de har blitt sendt til denne planeten av gud forå gjøre!

PRAISE JESUS! Call now 555-jesusloves-u

Kr 73,98,- pr min

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...