Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Fikk 2 i fransk jeg i min tid. Var sjeleglad for den karakteren ^^

En femmer skal man smile av. Men karakterer betyr fint lite når man kommer seg ut i arbeidslivet. De beste i teori er sjeldent de beste i praksis.

 

Karakterer på skolen sier noe om kunnskap, men særdeles lite om intelligens. Har man ikke intelligens nok til å bruke kunnskapen så kommer man ikke like langt. Men man har vel et papir å skryte av.

 

Nå kan man argumentere for at man trenger intelligens for å tilegne seg nok kunnskap til en 6'er, men strengt talt så kreves det ikke så mye i topplokket for å få toppkarakter.

 

Så de som mener det er stress på skolen. Vent til dere kommer dere ut i arbeidslivet. Da skal dere få merke hva det vil si å ha forventninger og krav stilt til en :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Legene i Danmark er dumme... Jeg var oss legen pga ørebetenelse. Han sa jeg kunne ta med ro, fordi det ville gå over... men det ble bare værre og værre og legen i Norge sa at det var tabbe at jeg ikke hadde gått til en ordentlig lege med en gang

7492579[/snapback]

Men det gikk over til slutt? .. så da hadde legen i Danmark rett? :wee:

Lenke til kommentar

Eller bare starte et pyramide spill, tjene seg rik og flytte til spania eller noe, skal jeg gjøre, slipper jeg å feil diagnosere masse folk som kommer inn med bie stikk og alverdens rare og finurlige unnskyldninger for å ikke gjøre dne jobben de har blitt sendt til denne planeten av gud forå gjøre!

 

PRAISE JESUS! Call now 555-jesusloves-u

 

Kr 73,98,- pr min

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...