Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sløve på forum. også kan du råne til Langesund i kveld for da skal jeg stå i bar på shantyfestivalen

8756277[/snapback]

lei av å sløve på forum. Har funnet enda en dårlig serie å se litt på. er om folk som er kjendis etterligninger. konkurranse på det elns :p Har ikke råd til å kjøre til langesund desverre. er nesten blakk og en mnd til jeg får penger igjen. pluss at jeg skal på fylla i mårra. veit ikke enda om jeg får vært med i bryllupsfesten eller ikke. gjør jeg ikke det skal jeg sitte alene hos anders og drekka jêger og bli überfull.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Halve gleden med å ha på undertøy er å få det fjernet da.

Gleden?

Gleden av å fjerne undetøy ja..eller snakker man om en fremmedting for deg? :p

Oho, jeg leste "halve gleden med undertøy blir fjernet da.". :) Og joda, jeg fjerner undertøy stadig vekk jeg.
Lenke til kommentar
lei av å sløve på forum. Har funnet enda en dårlig serie å se litt på. er om folk som er kjendis etterligninger. konkurranse på det elns :p Har ikke råd til å kjøre til langesund desverre. er nesten blakk og en mnd til jeg får penger igjen. pluss at jeg skal på fylla i mårra. veit ikke enda om jeg får vært med i bryllupsfesten eller ikke. gjør jeg ikke det skal jeg sitte alene hos anders og drekka jêger og bli überfull.

8756300[/snapback]

Hvilken serie da?

Oho, jeg leste "halve gleden med undertøy blir fjernet da.". :) Og joda, jeg fjerner undertøy stadig vekk jeg.

8756320[/snapback]

Ditt eget undertøy teller ikke

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...