Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Thanks to yous. Det skal bli godt å bli ferdig. Jeg har i løpet av dette året oppdaget en ny studieteknikk, hvor jeg legger om døgnrytmen slik at jeg er våken og leser hele natten, tar prøven, kommer hjem, er våken noen timer og sovner.

8754601[/snapback]

Det funker jævlig bra, synd man sover bort dagen da.

8754604[/snapback]

Det er verre for alle andre som sover bort natten, det er jo da det skjer ting. ^^

8754612[/snapback]

Den "metoden" brukte jeg halve 10ende. Hærlig opplagt på skola.

Skjedde mye i natt, ja :whistle: Kanskje jeg burde være lenge oppe i natt også?

Lenke til kommentar

Hallo alle :D Naa er jeg ı Tyrkıa og skrıver. Kunne ıkke holde meg unna. Har det kjempebra. Klokken er halv 10 her altsaa en tıme lenger frem enn dere.

EDIT: Om dere husker det, hadde jeg blıtt kjempeglad om dere kunne hılse Arınomı fra meg. Jeg lengter hjem allerede, selv om det er 27 grader og herlıg sol her. Jeg kommer tıl aa droppe ınnom flere ganger, men naa maa jeg stıkke. Det er flere som vıl bruke pc-en jeg er paa. Vi skrives!

Endret av Teovina
Lenke til kommentar
Du er i Tyrkia, og sitter på et forum ?

Nubi!

8754835[/snapback]

Det er bare en grunn til at jeg skriver her naa, og det er at Arinomi er bruker her og kan lese posten min. Ville bare sende en liten hilsen fra Tyrkia da han ikke er paa msn. ;)

Lenke til kommentar
Det er bare en grunn til at jeg skriver her naa, og det er at Arinomi er bruker her og kan lese posten min. Ville bare sende en liten hilsen fra Tyrkia da han ikke er paa msn. ;)

8754847[/snapback]

Du får kose deg videre. Er 25 grader på kontoret mitt. Føler ikke jeg blir så brun men. Svetter egentlig bare.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...