Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hvorfor så du gjennom babetråden? :dontgetit:

8751904[/snapback]

For å sjekke ut bra rumper. Må se hvordan jeg vil trene min. Pluss å se på alle de tynne, stygge sillikonbabsa noen liker :roll:

8751916[/snapback]

Jeg har en følelse av at hvis man først er tynn og silikonbabe, så er man uansett stygg i dine øyne. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Astrid på nye baner!

8751962[/snapback]

Hva menes med det din rike jævel?

Pk og anders har kjøpt seg hus sammen forresten.

8751972[/snapback]

Hahaha... Skal ikke bruke de da... :p

Hvor hen har de kjøpt det?

Lenke til kommentar
Jeg har en følelse av at hvis man først er tynn og silikonbabe, så er man uansett stygg i dine øyne. ^^

8751952[/snapback]

DET ER JUKS!

8751959[/snapback]

Korrekt! De fleste ser seg jo ikke berget. Ser ikke grunnen til slike operasjoner hvis man ikke har vært utsatt for ulykker eller slike ting.

Endret av datating
Lenke til kommentar
hahaha... Skal ikke bruke de da... :p

Hvor hen har de kjøpt det?

8751978[/snapback]

Semsbyen. Stort og fint :) Du får komme på innflyttingsfest. Flytter inn 15. aug. Har også kjøpt meg 323 gtx. Den er søt ^^

8751992[/snapback]

Semsbyen er hvor? :p

Okay, det kan jeg vel :)

323 gtx, ja. :) PK sa det!

Lenke til kommentar
Korrekt! De fleste ser seg jo ikke berget. Ser ikke grunnen til slike operasjoner hvis man ikke har vært utsatt for ulykker eller slike ting.

8752002[/snapback]

Eller hvis du har ammet dem i stykker, eller ikke har pupper.. Man føler seg ikke så lekker hvis du har normal kropp og er lav liksom :roll:

Larslol: Det er rett over veien ved fengselet på Sem

Lenke til kommentar
Du klarer bare A-en. AIDA-prinsippet går ut på at man skal utføre alle bokstavene.

8751773[/snapback]

Bah! Kverulant! Men jeg vil nå hevde at den tar I en også. Og kanskje desire for å trykke på linken? Kanskje nok til at man utfører handlingen? Men AI vil jeg absolutt påstå at jeg oppnår. Og kunstig intelligens er jo ikke å forakte. :p

8751837[/snapback]

Personlig orker jeg ikke lese hva som står der en gang. Men hver sin båt.

Lenke til kommentar

8752002[/snapback]

Man føler seg ikke så lekker hvis du har normal kropp og er lav liksom :roll:

8752020[/snapback]

Problemet er at disse "pene" jentene i dag er jo ikke så fryktelig pene når de får av seg all sminken og slik. Og tenk på hvordan de jobber med lyset og slikt for å ta et simpelt bilde...

Lenke til kommentar
Problemet er at disse "pene" jentene i dag er jo ikke så fryktelig pene når de får av seg all sminken og slik. Og tenk på hvordan de jobber med lyset og slikt for å ta et simpelt bilde...

8752083[/snapback]

Husker jeg så en video på toutube med ei "stygg", feit dame de photoshoppa tynn og pen. Skal se om jeg finner det.

EDIT: Fant! http://youtube.com/watch?v=B8Wc-xKvC2A

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Jeg har sett hvordan de tusjer opp bilder som går i motebladene. Det er sinnssykt hvor mye som forandres på et forsidebilde f.eks. De kan gjøre alt mulig, og det ser helt ekte ut. Fjerne fregner, føflekker, smårynker, cellulitter, uren hud, større pupper, sterkere øyefarge, større lepper..

Har dere ikke sett det maltrakterte bildet av Sandra Lyng Haugen på forsida av Mann? Hun har jo fått ny nese, stakkar. Ser ut som de har klippet inn Michael Jackson sin nese.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...