Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg gått tur med hunden og tatt bilder.

7492125[/snapback]

Håper på seriøs posting i RPP av både deg og det droget du kaller en hund.

 

brd: Matte er desverre ikke et fag hvor de kan se om du har prøvd veldig hardt og gi karakter ut i fra det! :D Dessuten er det vel bare barneskolen og første årene på ungdomsskolen de gir bedre karakter ut ifra hvor hardt man har prøvd? ^^

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Fy faen til en forferdelig dag....jeg fikk høre karakteren min på matte-tentamen ... Har aldri fått så dårlig karaktar før...er ganske sint nå ja... :( følte jeg gjorde mitt beste og hadde fortjent mye mye bedre

7492139[/snapback]

Eh, det er jo ikke om du gjør ditt beste som gir deg en god mattekarakter, det er hvor mye rett du får på oppgavene :p

Men hey, skulle jeg hatt karakter etter matteinnsatsen min i helgene, hadde jeg en sekser. Det får jeg dessverre ikke.

 

Håper på seriøs posting i RPP av både deg og det droget du kaller en hund.

7492141[/snapback]

Øyh, personhets mot hunden! :cry:

 

:p

Gud sa bilder, og bilder ble det.

Lenke til kommentar
Kommer man med sms språk, l33t språk eller hva det nå skal være så dreper jeg vedkommende i krimmen. Slikt blir slettet uten varsel :)

 

Hold en normal tone, det er snart jul for faen.

 

 

Og jeg er glad i dere alle. Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert.

7492093[/snapback]

Ville bare si at vi er glade i deg også Dotten.

Lenke til kommentar

Veronica Mars er en flott serie det. Søtere jente skal man for ordens skyld lete lenge etter.

 

 

Har nå unnagjort det meste av julehandelen, noe gjenstår. Svidd av ufattelige 10k på to timer :blush:

 

Har kjøpt Supermann sakkosekk, Supermann undertøy, Supermann sokker, Supermann lue, Supermann hansker, Supermann drakt, Supermann figurer og Supermann sko.

 

Nå må jeg bare kjøpe noe til ungene....

 

Og så er det Wii da. Får utnytte alt jeg har av kontakter for å se om jeg får fatt i en før jul til guttene. Om ikke får det vente til eldstemann sin bursdag i februar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...