Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du klarer bare A-en. AIDA-prinsippet går ut på at man skal utføre alle bokstavene.

8751773[/snapback]

Bah! Kverulant! Men jeg vil nå hevde at den tar I en også. Og kanskje desire for å trykke på linken? Kanskje nok til at man utfører handlingen? Men AI vil jeg absolutt påstå at jeg oppnår. Og kunstig intelligens er jo ikke å forakte. :p

KittyKat: Hehe, innimellom er jeg en enkel sjel. Ikke nevn tannlegen. Har utsatt trekning av minst to visdomstenner alt for lenge. :S

b-real: Nei, det må man ikke. Men det er jo ingen grunn til å la være, er det vel?

Selvmotsigelse de luxe Kritikk av ytringsfriheten på Fritanke.no. En regulert ytringsfrihet er jo i prinsippet ingen ytringsfrihet.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Har lest hele :( Så t.o.m. igjennom 20 sider i babethreaden ista også. Så mye kjeda jeg meg. Var skikkelig nedtur å kle av meg før jeg dusja etterpå :(

8751895[/snapback]

nedtur å kle av deg alene fordi ingen fra babthreaden var der?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Fordi jeg ikke var med der :( Trodde jeg også skulle se så bra ut..

8751909[/snapback]

Rart det der. Hadde jeg sett en hunk i speilet om morgenen hadde jeg ikke blitt glad, men heller vettskremt i første omgang. Men du sa så bra ut i den svarte kolen atte. ;) Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Rart det der. Hadde jeg sett en hunk i speilet om morgenen hadde jeg ikke blitt glad, men heller vettskremt i første omgang. Men du sa så bra ut i den svarte kolen atte. ;)

8751927[/snapback]

Tihi ^^ Tusentakk. Veit ikke om jeg får lov til å være med enda da. Får jeg ikke det sitter jeg hos komipsen min og fårser alene, mens jeg venter på at han skal komme tilbake. Skyldte han noe bensinpenger, og sånt betales tilbake i alkohol, så kjøpte 0,7 med hammertime til han.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...