Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Buety før hester, spør du meg. I hvert fall så lenge det er 150+ det er snakk om. Hvor billig celica kan faren din ordne?  :dribble:

7491862[/snapback]

98-mod, gått 55.000, 1 eier, kunne han ordner for rundt 65-70 tusen, så skulle han å betale litt, men en starlet gt er det ingen som har, mange osm har celica, jeg tenker mest på tuning og kjøre egenskaper før jeg tenker på styling, JÆVLIG KULT Å HA EN HELT ORIGINAL A4 SOM SER UT SOM EN SKIKKELIG RACERBIL! nei :p

Rasch: Putter jo i hk som ikke staten vet om, og forsikring er ikke noe stress, står på pappa.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Change half millimeter thickness of your wallet to additional inches

of your tiger cub! Find "Pe~nis Growth Patch " on our site

and stop think about "small size". From this point you will have

one issue - select between brunette with nice tits and long-legged blonde!

Deeper, longer and more strongly! :love:

Jeg er overbevist!

Lenke til kommentar
Hatt lappen lenge?

7491939[/snapback]

Litt over 1 år, men kjørt bil siden e var 10 år gammel.

7491959[/snapback]

Okay, men du får ta toyotaen da. Fyr opp med 250+ hk, ikke meld ifra, så kan du putre rundt i 50 sonene i norge med den! :) Lykke til!

Mushi: han kan kjøre bil på sperret område, for.eks en gård før fylte 18.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Okay, men du får ta toyotaen da. Fyr opp med 250+ hk, ikke meld ifra, så kan du putre rundt i 50 sonene i norge med den! :) Lykke til!

7491981[/snapback]

Norge er ikke tilrette lagt for biler med mye hk, men hvem har sagt at jeg ikke skal kjøre på bane?

Lenke til kommentar
Change half millimeter thickness of your wallet to additional inches

of your tiger cub! Find "Pe~nis Growth Patch " on our site

and stop think about "small size". From this point you will have

one issue - select between brunette with nice tits and long-legged blonde!

Deeper, longer and more strongly!  :love:

Jeg er overbevist!

7491930[/snapback]

Haha, det er så mange jalla sånne spam mails så det er helt sykt. får sånne daglig, gjorde det hvertfall før. (er det et hint ? :ermm::p )

Heldigvis tar Gmail det rett inn i spam :love:

Lenke til kommentar

7491981[/snapback]

Norge er ikke tilrette lagt for biler med mye hk, men hvem har sagt at jeg ikke skal kjøre på bane?

7491992[/snapback]

Det tenkte jeg ikke på engang! :) Er nordfra, her har vi ikke så mange sånne muligheter! :)

Men skal uansett ikke snakke, jeg brukte å kjøre litt streetrace selv ala fast and the furious da jeg var helt ny bak rattet. Bare at bilene ikke var en brøkdel så spreke eller kule som dem!

Tror jeg skal lage meg en g-mail nå. En hemmelig mail adresse! Som bare jeg skal vite om! Høres bra ut?

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Kommer man med sms språk, l33t språk eller hva det nå skal være så dreper jeg vedkommende i krimmen. Slikt blir slettet uten varsel :)

Hold en normal tone, det er snart jul for faen.

Og jeg er glad i dere alle. Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert.

Lenke til kommentar
Det tenkte jeg ikke på engang! :) Er nordfra, her har vi ikke så mange sånne muligheter! :)

Men skal uansett ikke snakke, jeg brukte å kjøre litt streetrace selv ala fast and the furious da jeg var helt ny bak rattet. Bare at bilene ikke var en brøkdel så spreke eller kule som dem!

Jeg vil ikke utsette andre trafikkanter for ulykke bare fordi jeg skal ha en kick, da kjører jeg heller på bane og den eneste jeg risikerer å skade da er meg selv og bilen.

Selv om jeg kjører veldig fort av og til, men det er mest på motorveien og når det er minimalt med trafikk.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...