Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

NOIA! Jeg har sertifisering om et kvarter og føler meg overhode ikke klar. Satt og leste til klokka halv tre i natt da

8747289[/snapback]

DU KLARER DET!! :w00t:

Mushi; noe enkelt, elegant, og svart? :)

8747291[/snapback]

Faktisk. Da må jeg bare ut og råne litt, for den ligger et annet sted. Gjør det etter dr. phil :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faen, jeg vil hjem.

Jeg vil ikke ha mere skole nå.

Jeg presterte å glemme allergipillene mine i dag og, og klassen min vil ha vinduet åpent.

Jeg hater dem.. Øynene mine bare lukker seg av seg selv ><

8747223[/snapback]

*gi...*hm....*sjekke navn på allergimedisin*aha!*gi Loratadin Hexal til*

Lenke til kommentar
Aldhissla: jeg har aldri lagt merketil at du har dysleksi.

8747287[/snapback]

Det var jo bra. :)

Stavekontrollen luker ut de fleste feilene, pluss at jeg alltid leser igjennom innleggene noen ganger.

Men la oss prate om hva du skal ha på deg :dribble:

Lenke til kommentar
Har ikke helt trua på det... Det er nesten så jeg bestiller ny sertifisering allerede før jeg tar denne

8747303[/snapback]

Vent til du har tatt den i værtfall :) Har du flaks kommer det egg i posten til deg idag, uflaks kommer det i mårra.

Lenke til kommentar
NOIA! Jeg har sertifisering om et kvarter og føler meg overhode ikke klar. Satt og leste til klokka halv tre i natt da

8747289[/snapback]

1: Pust

2: IKKE få noia.

3: Sett deg ned og gå gjennom ting du kan i bakhodet, mens du drikker en kopp kaffe og kikker på damer som tripper forbi. Dette roer deg ned, og forhindrer noia.

4: Husk at NgZ ønsket deg lykke til, og at det betyr lykke. Dette bør roe deg enda mer ned - da er du nemlig trygg.

5: Go Get'em

PS: Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Men la oss prate om hva du skal ha på deg :dribble:

8747306[/snapback]

Skal vi se... Kjolene jeg har er en som er svart og enkel som eplefe etterlyste, en som går litt under kneet og er grårutete, en mørk med noe keltisk symbol på, en som er kreppa (:p) og ett skinnskjørt med kjetting på ^^ Tror det er alt jeg har. Skal få tatt det på meg og prøvd det etterpå. Må bare kjøre og hente noen av kjolene som ligger hos fatter.

Lenke til kommentar
1: Pust

2: IKKE få noia.

3: Sett deg ned og gå gjennom ting du kan i bakhodet, mens du drikker en kopp kaffe og kikker på damer som tripper forbi. Dette roer deg ned, og forhindrer noia.

4: Husk at NgZ ønsket deg lykke til, og at det betyr lykke. Dette bør roe deg enda mer ned - da er du nemlig trygg.

5: Go Get'em

PS: Lykke til. :)

8747316[/snapback]

Takk. :)

Jeg skal la dere få vite hvordan det går

Lenke til kommentar
Mushi! jeg vil jeg vil jeg vil!

Dyrt? Jaaah

8747277[/snapback]

Fett! Skal snart ta bilder av alle kjolene mine ^^

Aldhissla: jeg har aldri lagt merketil at du har dysleksi.

8747287[/snapback]

Jaa! :D

8747289[/snapback]

Oooh! Lykke til pus :love:

Du fikk vel litt nytte av linkene du fikk i går håper jeg..

Ååå, så morsomt :D

Du klarer deg nok bra når du først sitter og skal ta den..

Lenke til kommentar
Skal vi se... Kjolene jeg har er en som er svart og enkel som eplefe etterlyste, en som går litt under kneet og er grårutete, en mørk med noe keltisk symbol på, en som er kreppa (:p) og ett skinnskjørt med kjetting på  ^^ Tror det er alt jeg har. Skal få tatt det på meg og prøvd det etterpå. Må bare kjøre og hente noen av kjolene som ligger hos fatter.

8747322[/snapback]

Nice, tror du blir ballets dronning da :p

Lenke til kommentar
Det er vel for faen ikke min feil at hiphopere føler at de har lov til å banke alt av punkere og metallere og deretter kaste stein etter dem?

N.e.i.

8747349[/snapback]

Ta dem da vel!

..forbanna yoyo-huer

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...