Eplefe Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Nei, det tror ikke jeg heller. Men de som har spesialklassene har logopedutdannelse som oftest, og da tror jeg de kan være til stor hjelp for mange dyslektikere. Selvom jeg tror det kanskje er kjedelig i lengden for dem som er ufattelig smarte, men bare er ordblinde, rett og slett. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Nå har jeg holdt på i fem minutter med å skrike til kattene i tur og orden fordi de kvesser klørne på basskassa. Kom på at det bare var å hive dem ut Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 mushi, flink jente *klappe på hodet til* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 mushi, flink jente *klappe på hodet til* 8747194[/snapback] Tihi, takk ^^ Har 10.000 anleggting og ledninger liggende i gangen og det synes kattene er kjempegøy. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Faen, jeg vil hjem. Jeg vil ikke ha mere skole nå. Jeg presterte å glemme allergipillene mine i dag og, og klassen min vil ha vinduet åpent. Jeg hater dem.. Øynene mine bare lukker seg av seg selv >< Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Nei, det tror ikke jeg heller. Men de som har spesialklassene har logopedutdannelse som oftest, og da tror jeg de kan være til stor hjelp for mange dyslektikere. Selvom jeg tror det kanskje er kjedelig i lengden for dem som er ufattelig smarte, men bare er ordblinde, rett og slett. 8747154[/snapback] Jeg skal love deg at de logoped-hurpene ikke hjelper mye. Det som hjelper meg er stavekontrollen i Firefox. Jeg måtte skrive "isbjørn" 50 ganger, mens de andre elevene hadde matte eller samfunnslære. Hva faen er poenget med det? På barneskolen så matte jeg være i samme gruppe som de med Downs. Ikke at de er den verste gjengen å være med, men det fikk alle til å tro at folk med dysleksi er retarderte. Og det ser ut som den myten lever fortsatt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg har ikke dysleksi, så jeg aner ingenting om det, men jeg kan levende forestille meg at det er litt trist og egentlig ganske jævlig og.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg hater dem.. Øynene mine bare lukker seg av seg selv >< 8747223[/snapback] Med tanke på så mange som er allergiske kan jeg si med 100% sikkerthet at noen i klassen din har med allergipiller du kan bomme ------------ Skal i bryllupsfest på lørdag Har aldri vært i bryllup engang. Det er til broren til en kompis, jeg skal være daten hans Samme dagen er typen på Tusenfryd. Komplett har leid hele dritten fra 19 og utover natta og de kan drekka og røyke på området. Alt er gratis, null køer. Jeg er ikke misunnelig... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 mushi, flink jente *klappe på hodet til* 8747194[/snapback] Tihi, takk ^^ Har 10.000 anleggting og ledninger liggende i gangen og det synes kattene er kjempegøy. 8747198[/snapback] Alt dyrt er morsomt, har du ikke lært det du eller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Seriøst, jeg tror faktisk ingen i klassen min er allergiske. Vi har en diabetiker, tre som er allergiske mot diverse matvarer, og en som har astma. Ingen andre med pollenallergi >_< Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Da var jeg hjemme fra legen. Sykmeldt ut uken.... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Alt dyrt er morsomt, har du ikke lært det du eller? 8747268[/snapback] Jeg er lite glad at de leker ved 6x9" for de blir dyre og erstatte. ' --------------------------- Må finne kjole til festen. Noen som vil hjelpe meg? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Da var jeg hjemme fra legen. Sykmeldt ut uken.... 8747272[/snapback] Hva er det denne gangen da? EDIT: Mushi! jeg vil jeg vil jeg vil! Dyrt? Jaaah Endret 31. mai 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Da var jeg hjemme fra legen. Sykmeldt ut uken.... 8747272[/snapback] Hva er det denne gangen da? 8747277[/snapback] Denne gangen ja.. Godt sagt egentlig. Har en forkjølelse som ikke vil ut av kroppen, så jeg har fått antibiotika. Ikke så fett å sitte på jobb når du kjenner stemmen blir værre og halsen er nær å drepe deg.. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg har ikke dysleksi, så jeg aner ingenting om det, men jeg kan levende forestille meg at det er litt trist og egentlig ganske jævlig og.. 8747236[/snapback] Det er egentlig ikke noe stort problem (det er det mest utbredte "handikapet" i vesten). Problemet er bare at det er så vanvittig mange lærere og logopeder som tror de kan "kurere" (hvilket er umulig) deg hvis de bare skriker og fornedrer deg nok. Nå bør jeg sikkert legge til at jeg har vært veldig uheldig med lærere og at det sikkert finnes hyggeligere eksemplarer av rasen. En annen trist ting er at lærerne ikke tar høyde for at man har skrivevansker. Som min norsklærer alltid sa: "Selve tekstene dine er verdt 5-6, men på grunn feilene blir det 2-3". Men jeg kan jo ikke noe bedre? Det forandret seg heldigvis litt etter at jeg fikk kranglet meg til å bruke PC, og det var ikke før på VGS. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Mushi! jeg vil jeg vil jeg vil! Dyrt? Jaaah 8747277[/snapback] Fett! Skal snart ta bilder av alle kjolene mine ^^ Aldhissla: jeg har aldri lagt merketil at du har dysleksi. Endret 31. mai 2007 av mushi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 NOIA! Jeg har sertifisering om et kvarter og føler meg overhode ikke klar. Satt og leste til klokka halv tre i natt da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Mushi; noe enkelt, elegant, og svart? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Må finne kjole til festen. Noen som vil hjelpe meg? 8747275[/snapback] Send live cam fra prøverommet, så skal jeg komme med råd og vink. Isj, nå må jeg ned på skolen og ordne med noen ting. Kjeeedelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg