Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan har folket det? Jeg driver og mailer med pykologen min for å få lov til å ta eksamen. Hun vil ikke at jeg skal ta muntlig i det hele tatt pga min nydelige kombinasjon av angst og medisinnekt.

8746530[/snapback]

Auch da.. og du er ikke glad for at du slipper?

Jeg og kompisen min begynte å krangle skikkelig, seriøst på msn i går, med to iranere. De ble skikkelig sinte på oss og sa at de skulle banke oss på skolen i morra. Jeg tror faktisk at de mener det seriøst. De går på skolen vår ja...

Jeg og kompisen min er 14 og de iranerne er også 14.

Skal på skolen om en halvtime, så hva bør jeg gjøre?

Hvis en av de drar til meg, what to do? Noen som har noen interessante triks på lager? :innocent:

8746565[/snapback]

Svarer jeg.. blir vel det support?

Hvor bor du? Jeg kan komme :D

Lenke til kommentar
Eller bare ta med onkelen min. Der kan jeg faktisk si "onkelen min er sterkere enn din"! :p

Styrkeløftere ftw!

8746547[/snapback]

Du er ikke god til å sloss fordi du er sterk. Jeg er ganske sterkere en mange av mine venner. Men noen av dem hadde banka meg lett.

8746557[/snapback]

Nei, men du blir ikke alltid like stor i kjeften når en biff fyr kommer mot deg.

Samme det, nå skal jeg til legen!

Lenke til kommentar
Takker for den Demonizer. Har noen sværinger som venner, så jeg håper jeg får noe support av de ja...

Jeg bor i Akershus. I rælingen kommune. Går på sandbekken u.skole. :p

8746580[/snapback]

Ungdomsskolen.. så søtt..

Uff, nå følte jeg meg super-gammel.

Litt langt å dra.. beklager. Tror ikke jeg rekker dit på 30 min.

Dessuten er jeg på jobb :p

Lenke til kommentar

Neei. Jeg vil, og samtidig vil jeg ikke.

Fordi. Muntlig eksamen er ganske phun. Og samtidig, så er jo angsten der. Og kicker den inn, såå.. Vel. Har jeg et problem.. :p

Så ser ut som at det blir chill for meg resten av skoleåret nå.

Vi er ferdig med undervisningstimene, og egentlig så bare forbereder folk seg til eksamen (som jeg ikke har hvis psykologen får det som hun vil). Da kan jeg egentlig bare ta meg ferie nå... Jeg tror jeg nettopp fant tema for neste time med psykologen.

Jeg er nerd! :w00t: det er joy :D

Lenke til kommentar
Hvis en av de drar til meg, what to do? Noen som har noen interessante triks på lager? :innocent:

8746565[/snapback]

Slår en av dem først påberoper du deg nødverge, og gir ham et fint lite slag i solar plexus eller i bakre underkant av øret. Prøver skolen å gi deg noen form form disiplinæraksjon, kan du lage et svare rabalder med at de vil forby deg å redde eget liv. Merk at nødretten ikke gir deg anledning til å bruke mer makt enn nødvendig.

Gratulerer Eplefe! Du skal få en klapp på hodet av meg også. Så håper jeg at ting med psykolog og eksamen ordner seg.

Lenke til kommentar

Haha! Jeg ble nettopp oppringt av noen som skulle tigge penger, og så la jeg ut om hvor fælt det var at man ikke fikk noen studiestøtte i juni. Hun var tydeligvis A) ikke klar over dette, og B) student, og ble skikkelig satt ut. Gøy! :D

Neppe: Det er lov å være vettu' lat er det noe som heter.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Jeg ER lat, det er det som er det beste med hele dritten :D

Jeg hater det norske skolesystemet, så det er liksom "Hmm.. Føler jeg for å skrive noe i dette faget i dag?".

Problemet (eller kanskje trikset?) mitt er at resten av klassen min vet at jeg er nerd, og derfor spør som bare faen om de trenger hjelp..

Lenke til kommentar
Gidder ikke nevne mine karrakterer :p

8746617[/snapback]

MEn da kan jo jeg krangle på det. Så kan du føle deg teit når du fant ut du brukte 15 min på å diskutere det istedet for å bare si det med det første.

Iforhold til andre europeiske land, så har vi et veldig bra skolesystem.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...