Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Er det lurt og sitte og leke med en kniv i annsiktet? :ermm:

7369282[/snapback]

Tror du nettopp har stilt SO6 dummeste spørsmål o.O

Mor ringte meg nettopp. Hun virket ensom..sånn type ringe rundt fordi man kjeder seg...er en skam egentlig at man ikke besøker henne oftere eller tar kontakt med henne. Skal ta å gjøre meg et besøk om ikke så lenge, det er alt og alt for lenge siden jeg har vært hos henne. Det er sant som de sier at de eldre ofte sitter alene...jeg må gjøre noe endringer på det. *føle seg råtten*

7369355[/snapback]

Kommer vel egentlig på ann hvor langt dere bor unna hverandre, hvor langt bor du unna mora di?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah, herlig! Endelig noe jeg kan inn og ut! Kos når lærern prater om CSS, og lurer på om noen vet hva det er. Så forklarer jeg, og han står bare og gliser ;D

7368392[/snapback]

Ja, får han vet at du har dritig deg ut nå rskravler i vei om kor kult det er med console i counter strike :p og ikke hvor nytt float kan være PPPPP

Lenke til kommentar
Mor ringte meg nettopp. Hun virket ensom..sånn type ringe rundt fordi man kjeder seg...er en skam egentlig at man ikke besøker henne oftere eller tar kontakt med henne. Skal ta å gjøre meg et besøk om ikke så lenge, det er alt og alt for lenge siden jeg har vært hos henne. Det er sant som de sier at de eldre ofte sitter alene...jeg må gjøre noe endringer på det. *føle seg råtten*

7369355[/snapback]

Kommer vel egentlig på ann hvor langt dere bor unna hverandre, hvor langt bor du unna mora di?

7369372[/snapback]

Det er ikke min mamma, det er bestemora mi det er snakk om.

Det er 4 mil mellom oss sånn ca.

Lenke til kommentar

7369466[/snapback]

Det er viktig å besøke besteforeldrene sine mens man fremdeles har mulighet. Bestefaren min ligger nå for døden, og jeg får ikke besøkt ham en gang pga jeg bor på en annen kant av landet :(

Lenke til kommentar
Ja, litt vanskelig forklart av meg der. Men det var altså da definisjonen på on og off topic i mine øyne. Altså er det en ikke on-topic tråd da tråden ikke har ett tema å snakke om, men hvor brukerene kan snakke frit om løst og fast (innenfor visse regler)Dette har da altså ingenting med moderering men mitt svar på en post du postet som "bruker " om hvorvidt vi var off topic når vi snakket om hva jeg spiste til lunj :) . Ikke værre en det.

7368215[/snapback]

Aha. Skjønner. Jeg mener man må kunne utvise litt skjønn når det gjelder slik. Det blir liksom litt irriterende med 10 slike kommentarer på rad. En nå og da er helt OK, men hvis alle skal skrive hver sin setning med informasjon som ikke interesserer andre eller oppfordrer til diskusjon/samtale rundt emnet, så blir det litt mye. Er du ikke enig?

7368446[/snapback]

JO, helt klart. Sånn i det hele så regulere det seg selv. En tråd ville dø kjapt hvis samtlige drev å skrev "jeg har flis i sokken" O.l og det tror jeg selv det fleste forstår. Bare i noen enkelt tilfeller at folk går amok og svimer ned med fjas og fjås.

Lenke til kommentar

7369466[/snapback]

Det er viktig å besøke besteforeldrene sine mens man fremdeles har mulighet. Bestefaren min ligger nå for døden, og jeg får ikke besøkt ham en gang pga jeg bor på en annen kant av landet :(

7369502[/snapback]

Japp, og de setter større pris å det enn du aner, vil jeg tror.

Lenke til kommentar

Jeg fikk helt vondt forrige gang jeg besøkte morfaren min sommer. Jeg så hvor mye han våknet til liv og tok seg sammen for å virke våken og opplagt i det jeg kom inn døren.

Blir helt trist av å tenke på det.. Mamma hadde hilst fra meg i helga, og da hadde han begynt å gråte :(

Lenke til kommentar
Noen som syns Brd blir bedre enn brd?

herregud... b skal være i liten bokstav...sant b-real? :D

:p

7369467[/snapback]

Syns det ser bedre ut med små bokstaver jau.
Det er viktig å besøke besteforeldrene sine mens man fremdeles har mulighet. Bestefaren min ligger nå for døden, og jeg får ikke besøkt ham en gang pga jeg bor på en annen kant av landet  :(

7369502[/snapback]

Ja, det er viktig. Lenge side du besøkte han sist?
Lenke til kommentar
xbox350 kundeservice suger balle, har satt her i 10min og ventet..

7369549[/snapback]

Død 360? Synd :(

Skal kjøpe meg 360 snart, håper jeg får en eldre revisjon sånn at jeg ikke får overopphetings problemer som man fikk på den xboxen som ble produsert først.

edit: nyere revisjon*

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...