Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel. Alle var tydligvis plutselig desperate etter sex. Så begynner alle å ramse opp hvor lenge det var siden sist.

Tror Mushi fikk seg noe etter hvert da. Lenge siden for meg også  :(

8746455[/snapback]

Jeg var da i SO og i går? Men dette kan jeg ikke huske... Jeg får lese litt bakover da.

Sidious: Hør med noen andre folk. Det vil være kjedelig å være den eneste uten slips.

Lenke til kommentar

NgZ: Godt mulig. Hvor mye synes du/dere man burde punge ut med for et slips? Synes noen av slipsa koster altfor mye. Jeg har svart dress og hvit skjorte under dressen. Dumt aa betale 500 spenn for et slips man bruker i noen timer og kun ved spesielle anledninger.

Lenke til kommentar
Hørt mye om den gitt. Onkelen min var syk i en uke etter Vømmølen :p

Vi kan jo prøve ut Twingys guide der!  :!:

8746511[/snapback]

"Syk" ja. Mamma brukte den når jeg var liten også.

Jeg synes det er veldig fint med en slik tradisjon som skiller seg ut. Er jo alltid over 5000 folk der. Rimelig bra oppmøte spør du meg.

Tror Julie blir småsint om jeg drar på sjekkern med deg.

Demon: Kommer folk helt fra sverige for å være med.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Jeg synes det er veldig fint med en slik tradisjon som skiller seg ut. Er jo alltid over 5000 folk der. Rimelig bra oppmøte spør du meg.

Tror Julie blir småsint om jeg drar på sjekkern med deg.

8746525[/snapback]

Ta henne med. Så kan dere stå og flire av meg som prøver ut guiden ^^

Lenke til kommentar
NgZ: Godt mulig. Hvor mye synes du/dere man burde punge ut med for et slips? Synes noen av slipsa koster altfor mye. Jeg har svart dress og hvit skjorte under dressen. Dumt aa betale 500 spenn for et slips man bruker i noen timer og kun ved spesielle anledninger.

8746509[/snapback]

Jeg har aldri kjøpt et slips, jeg har fått en bunke, og enda ikke brukt alle sammen. (Kommer neppe til å gjøre det heller) :p Men 500kr for en tøybit? Da hjelper det ikke hvor fine materialer de har brukt. Det må gå an å finne noe billigskit som kan gjøre samme nytten. Evt. noe ala Fretex kanskje? Ser for meg at de får inn poser med døde menns klær daglig, og der er det sikkert noen kvalitetsslips til under femtilappen.

Hei Eple :)

Lenke til kommentar

8746527[/snapback]

Nei døøh! Tenkte hun kunne få være hjemme å vaske klærne mine.

Jeg skal ikke dit i år. Vi prioriterer andre ting istedet.

Lenke til kommentar

8746527[/snapback]

Nei døøh! Tenkte hun kunne få være hjemme å vaske klærne mine.

Jeg skal ikke dit i år. Vi prioriterer andre ting istedet.

8746533[/snapback]

Faen. Jeg tror jeg burde hatt noen til å beskytte meg hvis jeg skulle startet med den guiden.

Lenke til kommentar
Faen. Jeg tror jeg burde hatt noen til å beskytte meg hvis jeg skulle startet med den guiden.

8746539[/snapback]

Kan leie inn noen skumle venner av meg.

8746544[/snapback]

Eller bare ta med onkelen min. Der kan jeg faktisk si "onkelen min er sterkere enn din"! :p

Styrkeløftere ftw!

Lenke til kommentar
Eller bare ta med onkelen min. Der kan jeg faktisk si "onkelen min er sterkere enn din"! :p

Styrkeløftere ftw!

8746547[/snapback]

Du er ikke god til å sloss fordi du er sterk. Jeg er ganske sterkere en mange av mine venner. Men noen av dem hadde banka meg lett.

Lenke til kommentar

Jeg og kompisen min begynte å krangle skikkelig, seriøst på msn i går, med to iranere. De ble skikkelig sinte på oss og sa at de skulle banke oss på skolen i morra. Jeg tror faktisk at de mener det seriøst. De går på skolen vår ja...

Jeg og kompisen min er 14 og de iranerne er også 14.

Skal på skolen om en halvtime, så hva bør jeg gjøre?

Hvis en av de drar til meg, what to do? Noen som har noen interessante triks på lager? :innocent:

Endret av SirChris
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...