Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du har ingen forståelse for at folk vil diskutere noe annet enn ''Åhhh. eksamen idag, det er så kjipt blablabla''?

Synes brukere her på forumet har all rett til å si sin mening om en moderator uten å måtte frykte for ban eller warn fordi moderatoren føler for det.

Men det han skrev var jo litt på kanten da.

Uansett: dette suger. Derfor klarer jeg ikke å rive meg fra det! ;)

7491464[/snapback]

Jeg foretrekker at det diskuteres andre, mer spennende ting, men moderator-hets (eller andre personangrep) er unødvendig.

Og nei, brukere skal ikke ha all rett til å si sin mening om en moderator eller dens avgjørelser uten å måtte frykte for ban/warn, rett og slett fordi det er MOT RETTNINGSLINJENE!

7491474[/snapback]

Så du mener det er MOT RETNINGSLINJENE å si sin mening om en mod?

Lenke til kommentar
Så du mener det er MOT RETNINGSLINJENE å si sin mening om en mod?

7491487[/snapback]

#13: Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender en klage.

Lenke til kommentar
Tråden blir vel ikke stengt før vi begynner med personangrep o.l.

7491482[/snapback]

Dustemann!

 

Mitt lille forsøk på personangrep (som forresten blir litt lamt i og med at jeg ikke har noe imot deg :p)

7491491[/snapback]

HÆSTKUK!

7491506[/snapback]

I og med at min penis er i umenneskelig størelse (altså veldig stor) tar jeg det som personhets, selv om det ikke var rettet mot meg.

Oi, glemte å si at jeg spøkte...

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Jeg prøver å drepe diskusjonen, NgZ! Vær snill med meg. :|

7491483[/snapback]

Jeg er med.

 

*Hente hagle og drepe diskusjon*

 

 

 

Done! :)

7491503[/snapback]

Sikt bedre, jeg ligger her og blør!

 

Hvilken diskusjone er det dere skal drepe? den om neppe eller den om ytringsfrihet/hets av modder vs. normal høflighet/følge reglene?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...