Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen problemer med moderatorene, vet hvor utrolig kjedelig den jobben kan være, og ingenting blir rett samme hva man gjør. Men allikevel skal det jo være mulig å si noe, og jeg er enig i at det kan føles som om det å ta opp ting på PM er..nyttesløst.

Og å skjelle ut en moderator i en tråd er vel rimelig dumt å finne på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, her i SO er det veldig mye konstruktivt. Når en eller flere personer faktisk våger seg ut av klage over lekse eller eksamen poster så blir det fullt kaos.

7491370[/snapback]

Som nevnt, anarki hører ikke hjemme på et stort forum. Når det eneste de kommer med er surt oppgulp à la "Moderator suxxorz lol!" kan de heller holde seg til å diskutere lekser og eksamen. Jeg har sagt det før og sier det igjen; når de fleste som skriver her inne går på skole blir skole, lekser og eksamen diskutert. Vi diskuterer hverdagslige hendelser og ting vi tenker på, og skole er en stor del av hverdagen for de fleste av oss.

Lenke til kommentar
Alle går ikke imot hverandre, det er jo to lag her. De som har rett (blant annet meg) og de derre dumme :fun:

7491411[/snapback]

Du er vel en av dem som aldri har gjort noe galt :roll:

7491428[/snapback]

Joda, det har jeg det så :)

Eplefe: Uansett hva du mener, er jeg på din side :):fun:

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
Som nevnt, anarki hører ikke hjemme på et stort forum. Når det eneste de kommer med er surt oppgulp à la "Moderator suxxorz lol!" kan de heller holde seg til å diskutere lekser og eksamen. Jeg har sagt det før og sier det igjen; når de fleste som skriver her inne går på skole blir skole, lekser og eksamen diskutert. Vi diskuterer hverdagslige hendelser og ting vi tenker på, og skole er en stor del av hverdagen for de fleste av oss.

7491426[/snapback]

Enig med Herr Brun her ja. Viser til posten jeg skrev isted.

Lenke til kommentar
Snill, og uenig i saklige diskusjoner. Anarkister og moderator-hatere hører ikke hjemme her.

7491332[/snapback]

Hva insinuerer du?

Moderator-hatere hører uansett ikke hjemme her. Diskusjon.no har nedsatt et team moderatorer som har fått i oppgave å sørge for at reglene for forumet opprettholdes. Liker du det ikke, dra et annet sted.

7491373[/snapback]

Jeg mente at man skal være snill og grei, men gjerne uenig i det som diskuteres i tråden. Hvis alt man er uenig i er forumtes policy og moderatorenes bestemmelser, har man ingenting her å gjøre. Jeg insinuerte ingenting. Var det siste avsnittet ment til meg?

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke med dere andre, men jeg tok IKKE den PM-kommentaren som noe frekt mot moderator hvertfall.

7491365[/snapback]

Man skal ikke kommentere moderators utsagn i en tråd, men på PM. Sånn er det bare, det om den var frekk eller ikke har ingenting med saken å gjøre.

7491380[/snapback]

Hva med det faktum at advarsler blir gitt i denne tråden hvor ihvertfall jeg synes det er vanskelig å henge med med når det er heftige diskusjoner på gang. Advarsler kan gies på PM.

7491389[/snapback]

advarsler må komme i tråden, slik at andre ikke gjør samme feilen.

Lenke til kommentar
Ja, her i SO er det veldig mye konstruktivt. Når en eller flere personer faktisk våger seg ut av klage over lekse eller eksamen poster så blir det fullt kaos.

7491370[/snapback]

7491426[/snapback]

Så du har ingen forståelse for at folk vil diskutere noe annet enn ''Åhhh. eksamen idag, det er så kjipt blablabla''?

Synes brukere her på forumet har all rett til å si sin mening om en moderator uten å måtte frykte for ban eller warn fordi moderatoren føler for det.

Men det han skrev var jo litt på kanten da.

Uansett: dette suger. Derfor klarer jeg ikke å rive meg fra det! ;)

Lenke til kommentar
Synes brukere her på forumet har all rett til å si sin mening om en moderator uten å måtte frykte for ban eller warn fordi moderatoren føler for det.

7491464[/snapback]

Dette blir da personangrep og diskusjon rundt en bruker, noe som ikke er lov. Det er akkurat de samme reglene for dette hvis det hadde skjedd med en vanlig bruker.

Lenke til kommentar
Så du har ingen forståelse for at folk vil diskutere noe annet enn ''Åhhh. eksamen idag, det er så kjipt blablabla''?

7491464[/snapback]

Jeg foretrekker at det diskuteres andre, mer spennende ting, men moderator-hets (eller andre personangrep) er unødvendig.

Og nei, brukere skal ikke ha all rett til å si sin mening om en moderator eller dens avgjørelser uten å måtte frykte for ban/warn, rett og slett fordi det er MOT RETTNINGSLINJENE!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...