Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dog det er ikke akkurat et komplisert spill :p

Jo, egentlig. Så fort man er ferdig med boter og kommer seg opp på et høyere nivå, så blir det ganske mye mer komplisert, og vanskelig. Altså, selve spillet er kanskje ikke så komplisert, men lagspillet gjør det komplisert. Man må kunne tenke seg til hva motstanderen gjør, og lignende. Slikt gjør spillet utrolig mye vanskeligere.
Lenke til kommentar
Mrbjoern:

Hvordan lød det sitatet som du hadde fra meg i signaturen din? Skal lagre det i en .txt. Skal ha en .txt med forskjellige quotes som kan hentes opp. Og kanskje tabber som kan hentest opp og mobbe folk med :ph34r:

8740710[/snapback]

Skal vi se...

Find a girl who is adicted to the most dangerous drug ever, SO6

Noe sånt :wee:

Lenke til kommentar
Jo jo, men det kommer vel an på hvem man ender opp med å spille mot.

Selv har jeg en lei uvane til å ende opp på random russiske wc3-servere stadig vekk, uansett hvor mye jeg prøver å unngå det, der er det ikke mye lagspill.

Spray and pay ^^

Du spiller bare public, eller?
Lenke til kommentar

hei alle sammen her inne... hva skjer i dag for noe da?

mista toget med 1 minutt i dag jeg... så måtte jeg egentlig vente en halv time... men tror dere ikke det forbanna toget var forsinket også? så jeg satt ute og ventet på toget i 50 minutter! lei tog...

Lenke til kommentar

[support]hm... Viss man er helt blank på dette, hva vil være best av Photoshop og Paint shop Pro? Kan lett "kjøpes", så penger er ikkje noe problem. Og hvorfor koster egentlig PS 7K!?[/support]

Ah! Fint vær ute! Not :( Dumme regn, var sol og fint vær tidligere :( Går fra å svette som en gris mens man sykler til skolen, til å bli klissvåt når man drar hjem. Dumme bergensvær :no:

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...