Ferchie Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Fordi det har Rasch bestemt. Hans ord er lov. Jeg er nok kjempeemo, og skal derfor ikke være glad.SORRY! *danse fugledansen* 7491347[/snapback] Korrekt, jeg bestemmer! *danse macarena* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Herregud. SO er døden for dette forumet. Alle brukere går mot hverandre. 7491344[/snapback] Bah. Hva med å komme med noe konstruktiv? Det er litt trist at noen få brukere skal ødelegge for de andre. Er det mulig å hindre brukere tilgang til en tråd? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg vet ikke med dere andre, men jeg tok IKKE den PM-kommentaren som noe frekt mot moderator hvertfall. Når det skal sies, så er det vel like teit at folk skal gledesdanse i to sider og le seg skakke av noe de ikke veit noe om. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Herregud. SO er døden for dette forumet. Alle brukere går mot hverandre. 7491344[/snapback] Og hvorfor gidder du å skrive her da? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Herregud. SO er døden for dette forumet. Alle brukere går mot hverandre. 7491344[/snapback] Bah. Hva med å komme med noe konstruktiv? Det er litt trist at noen få brukere skal ødelegge for de andre. Er det mulig å hindre brukere tilgang til en tråd? 7491356[/snapback] Ja, her i SO er det veldig mye konstruktivt. Når en eller flere personer faktisk våger seg ut av klage over lekse eller eksamen poster så blir det fullt kaos. darkness|: Det vet jeg faktisk ikke selv. Tidsfordriv? Egentlig bryr jeg meg ikke. Det er bare et forum. Hva folk synes om meg her osv gir jeg meg fullstendig f i. Endret 13. desember 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Snill, og uenig i saklige diskusjoner. Anarkister og moderator-hatere hører ikke hjemme her. 7491332[/snapback] Hva insinuerer du? Moderator-hatere hører uansett ikke hjemme her. Diskusjon.no har nedsatt et team moderatorer som har fått i oppgave å sørge for at reglene for forumet opprettholdes. Liker du det ikke, dra et annet sted. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Øyh! Jeg danser ikke gledesdans pga at Marius ble bannet! Jeg danser fordi fugledansen er rå! Unnskyld, respektløst av meg. :/ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg vet ikke med dere andre, men jeg tok IKKE den PM-kommentaren som noe frekt mot moderator hvertfall. 7491365[/snapback] Man skal ikke kommentere moderators utsagn i en tråd, men på PM. Sånn er det bare, det om den var frekk eller ikke har ingenting med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Og hva er det egentlig som er spam eller ikke, i en tråd som er ment for.....noe veldig tett oppunder spam? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Moderatorene gjør at vi kan ha det gøy her på forumet, uten usaklige kommentarer og spamwhores utenfor SO. Jeg er glad i moderatorene våre, de gjør en flott jobb. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg vet ikke med dere andre, men jeg tok IKKE den PM-kommentaren som noe frekt mot moderator hvertfall. 7491365[/snapback] Man skal ikke kommentere moderators utsagn i en tråd, men på PM. Sånn er det bare, det om den var frekk eller ikke har ingenting med saken å gjøre. 7491380[/snapback] Hva med det faktum at advarsler blir gitt i denne tråden hvor ihvertfall jeg synes det er vanskelig å henge med med når det er heftige diskusjoner på gang. Advarsler kan gies på PM. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Man skal ikke kommentere moderators utsagn i en tråd, men på PM. Sånn er det bare, det om den var frekk eller ikke har ingenting med saken å gjøre. 7491380[/snapback] Så vis en moderator sier hei på deg! HVordan går det? til meg å skal jeg bare late som ingenting Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ja nettopp, utenfor SO. Så hvor er grensene for spam i SO, eller hva som er usaklig? Syns folk stadig vekk klager på "usakligheter" i SO, selv om de poster ting som er på lik linje selv. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Så vis en moderator sier hei på deg! HVordan går det? til meg å skal jeg bare late som ingenting 7491391[/snapback] Jeg pleier å presisere ganske greit at det ikke skal kommenteres, når det er en modereringskommentar. Så hvis du ikke hilser på meg så blir jeg sur. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Så vis en moderator sier hei på deg! HVordan går det? til meg å skal jeg bare late som ingenting 7491391[/snapback] Kveruler litt mer takk. Vi snakket om advarsler i tråden, ikke diskusjoner. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Så vis en moderator sier hei på deg! HVordan går det? til meg å skal jeg bare late som ingenting 7491391[/snapback] Logisk nok er det i henhold til moderering da. Noe jeg regnet med at du skjønte. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Wow, her går alle brukerne imot hverandre. Zeh drama! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 grunnen er jo at moderatorer blir urettferdig behandla. alle mot en, på samme måte som alle hater purken. derfor skal det ta's opp pr. PM så det ikke blir "moro" å skjelle ut moderatoren Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ja nettopp, utenfor SO. Så hvor er grensene for spam i SO, eller hva som er usaklig? Syns folk stadig vekk klager på "usakligheter" i SO, selv om de poster ting som er på lik linje selv. 7491395[/snapback] Enig. Dessuten: Folk som skal være så sykt politisk korrekte her på forumet, er de slik i virkeligheten også? Kan aldri si at jeg har møtt på en person som det før. Er det bare en slags forum personlighet eller noe? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Alle går ikke imot hverandre, det er jo to lag her. De som har rett (blant annet meg) og de derre dumme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg