Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud. SO er døden for dette forumet. Alle brukere går mot hverandre.

7491344[/snapback]

Bah. Hva med å komme med noe konstruktiv?

Det er litt trist at noen få brukere skal ødelegge for de andre. Er det mulig å hindre brukere tilgang til en tråd?

7491356[/snapback]

Ja, her i SO er det veldig mye konstruktivt. Når en eller flere personer faktisk våger seg ut av klage over lekse eller eksamen poster så blir det fullt kaos.

darkness|: Det vet jeg faktisk ikke selv. Tidsfordriv? Egentlig bryr jeg meg ikke. Det er bare et forum. Hva folk synes om meg her osv gir jeg meg fullstendig f i.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Snill, og uenig i saklige diskusjoner. Anarkister og moderator-hatere hører ikke hjemme her.

7491332[/snapback]

Hva insinuerer du?

Moderator-hatere hører uansett ikke hjemme her. Diskusjon.no har nedsatt et team moderatorer som har fått i oppgave å sørge for at reglene for forumet opprettholdes. Liker du det ikke, dra et annet sted.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke med dere andre, men jeg tok IKKE den PM-kommentaren som noe frekt mot moderator hvertfall.

7491365[/snapback]

Man skal ikke kommentere moderators utsagn i en tråd, men på PM. Sånn er det bare, det om den var frekk eller ikke har ingenting med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke med dere andre, men jeg tok IKKE den PM-kommentaren som noe frekt mot moderator hvertfall.

7491365[/snapback]

Man skal ikke kommentere moderators utsagn i en tråd, men på PM. Sånn er det bare, det om den var frekk eller ikke har ingenting med saken å gjøre.

7491380[/snapback]

Hva med det faktum at advarsler blir gitt i denne tråden hvor ihvertfall jeg synes det er vanskelig å henge med med når det er heftige diskusjoner på gang. Advarsler kan gies på PM.

Lenke til kommentar
Ja nettopp, utenfor SO. Så hvor er grensene for spam i SO, eller hva som er usaklig? Syns folk stadig vekk klager på "usakligheter" i SO, selv om de poster ting som er på lik linje selv.

7491395[/snapback]

Enig. Dessuten: Folk som skal være så sykt politisk korrekte her på forumet, er de slik i virkeligheten også? Kan aldri si at jeg har møtt på en person som det før. Er det bare en slags forum personlighet eller noe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...