Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh, hun betaler, så er ikke der problemet ligger.

Problemet er at jeg er vant med å få ganske konsise beskjeder om hva jeg skal lage. De fleste ser liksom for seg noe, og legger gjerne ved linker til sider de syntes ser bra ut, oppsett de liker osv. osv.

Venner de er mer sånn "ja, du vet jo hva jeg liker". Er ikke alle som er klar over hvilke farger de skal ha en gang!

Lenke til kommentar
Åh, hun betaler, så er ikke der problemet ligger.

Problemet er at jeg er vant med å få ganske konsise beskjeder om hva jeg skal lage. De fleste ser liksom for seg noe, og legger gjerne ved linker til sider de syntes ser bra ut, oppsett de liker osv. osv.

Venner de er mer sånn "ja, du vet jo hva jeg liker". Er ikke alle som er klar over hvilke farger de skal ha en gang!

8738892[/snapback]

Du trenger ikke takke. :mrcool:

Lenke til kommentar

Ikke fullt design, og ikke koding. Det hadde hun veldig lyst til å prøve seg på selv.

Så det jeg gjør, er basically å lage grunnmuren for ting som hun kan fucke opp selv, sånn at om hun får problemer kan hun komme tilbake og betale meg mer for å fikse det ^^

Lenke til kommentar
Ikke fullt design, og ikke koding. Det hadde hun veldig lyst til å prøve seg på selv.

Så det jeg gjør, er basically å lage grunnmuren for ting som hun kan fucke opp selv, sånn at om hun får problemer kan hun komme tilbake og betale meg mer for å fikse det ^^

8738998[/snapback]

Så du får 700kr for å si, her kan du ha banner, her kan du ha navigasjonen, her kan du ha main og her kan du ha footeren? farger bestemmer du selv=) oO

Lenke til kommentar
Kan du gå et annet sted nå?

Motorveien og leke for eksempel

Du trenger ikke poste.

Kanskje han ble mistet i gulvet som baby?

De kasta deg ut. Nå er du bitter og må la det gå utover folk i SO

Stoppet hvertfall hormonstrømmen i kroppen hans. Han slapp aldri forbi puberteten

Nei, bare koselige vennelige samtaler her..? :yes:

Endret av gizmomats
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...