Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke du å typen?

Homsepar?  :love:  :love:  :love:  :love:

8738589[/snapback]

Vi vet du er homo, du må ikke utbasunere det hver eneste gang du får sjansen. Så vidt jeg vet har ingen hetrofile her reagert på en slik måte når noen har snakket om et mann/kvinne-par.

8738635[/snapback]

Boller er en fin ting. Lyst til å ta deg en?

Lenke til kommentar
Vi vet du er homo, du må ikke utbasunere det hver eneste gang du får sjansen. Så vidt jeg vet har ingen hetrofile her reagert på en slik måte når noen har snakket om et mann/kvinne-par.

8738635[/snapback]

La han ha det moro da. Han kan vel være homo og være stolt av det og mase så mye han vil om det uten at det skal være et problem.

Lenke til kommentar
Ikke du å typen?

8738589[/snapback]

8738635[/snapback]

Jeg syntes homsepar er søte, jeg syntes cisco-switcher er søte, jeg syntes gamle mennesker er søte, jeg syntes ..

Get it? If not.. Get over it.

Dessuten kaller jeg meg selv ikke for "homofil"..

Heng mer her, les litt mer hva jeg skriver.. You will see.

Lenke til kommentar
Ikke du å typen?

8738589[/snapback]

Jeg får ikke lån. Går på trygd :p Ja de er rompiser. :love:

Visninga er noe av det sjukeste jeg har vært med på. Det hang klær overalt ute til tørk, masse biler der, fikk nesten ikke plass til knøttet mitt engang, polakkene som leier der satt i stua og så på tv, en lagde middag og en sov oppe, så vi fikk ikke sett på det ene soverommet. Helt merkelig :p Megleren sto bare og snakka dritt med oss, og brydde seg ikke om noen andre som var på visninga. Han var slækk. Han satt visningstiden fra to og utover så han kunne dra tidlig hvis ingen møtte opp. Hehe

Lenke til kommentar
Kanskje han ble mistet i gulvet som baby? :(

8738678[/snapback]

Stoppet hvertfall hormonstrømmen i kroppen hans. Han slapp aldri forbi puberteten. :(

Sikkert fordi jeg ikke bor der. ):

8738670[/snapback]

De kasta deg ut. Nå er du bitter og må la det gå utover folk i SO. Touché.

Endret av Solid
Lenke til kommentar
Stoppet hvertfall hormonstrømmen i kroppen hans. Han slapp aldri forbi puberteten. :(

8738689[/snapback]

det forklarer en del...

Hadde en onkel som var sånn. Han blei aldri mer enn 6 år i hodet. Han var morsom. Pleide å bytte penger med han. Han syntes det var mye mer spennende med blanke penger enn kjedelig papirlapper. 2 tiere mot en hundrelapp var god butikk i hans øyne :wee:

Lenke til kommentar
De kasta deg ut. Nå er du bitter og må la det gå utover folk i SO. Touché.

8738689[/snapback]

Ey, du kan ikke si touché!

Gi meg et tips til hvordan jeg kan komme meg til Tyskland! :D

8738704[/snapback]

1. Kjøp en flybillet.

2. Sett det på flyet.

3. ???

4. PROFITT!

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.