Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neppe, tipper jeg.

7491221[/snapback]

Lurt, vi kan for all del ikke ha noen som av og til får igang diskusjoner og tenker kritisk gående løs på forumet vårt; la oss alle være enige.

7491263[/snapback]

Han spammet og unngikk å følge moderators forespørsel. SO skal ikke brukes til krangel mellom en bruker og en urettferdig moderator.

Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig tillatt å diskutere ting og være uenig - men det betyr ikke at man kan bryte med retningslinjene, reglene for tråden og nekte å ta til seg advarslene man får. Når en person bevisst går inn for å bryte reglene "fordi det blir bare utdelt warn uansett", så må vi rett og slett bruke sterkere skyts. Jeg har advart dere gang på gang og slettet sikkert hundrevis av poster. Hvis dere visste hvor mye tid jeg har brukt på å moderere denne tråden, for at dere skal få ha et fristed hvor dere kan diskutere ting i hverdagen, så tror jeg dere faktisk hadde blitt ganske overrasket.

 

At folk får tildelt warn eller blir midlertidig utestengt har ingenting med at jeg er maktsyk eller har PMS. Slike kommentarer forventer jeg faktisk at dere holder dere for gode til i fremtiden.

 

Det er mulig jeg har misforstått da jeg trodde dere ønsket at Siste Ordet skulle forbli åpen.. Når dere ikke gidder å følge reglene og gjøre et LITE forsøk på å holde kvalitet på tråden, så virker det ikke akkurat som dere har noe ønske om å ha en slik tråd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...