Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mushi, skummelt :p

8737777[/snapback]

Haha, jeg veit. Vurderer å poste bilde :p Ler hver gang jeg tenker på tråden. Han var så sjokka fordi jeg campa vedsidenav. Selvfølgelig gjorde jeg det! Hvis du hadde hatt en Farrari og kom til Biltema, og det sto en annen Ferrari der; hadde du parkert vedsidenav BMW'en?

Lenke til kommentar

8737777[/snapback]

Haha, jeg veit. Vurderer å poste bilde :p Ler hver gang jeg tenker på tråden. Han var så sjokka fordi jeg campa vedsidenav. Selvfølgelig gjorde jeg det! Hvis du hadde hatt en Farrari og kom til Biltema, og det sto en annen Ferrari der; hadde du parkert vedsidenav BMW'en?

8737787[/snapback]

Jeg hadde parkert ved siden av en lada eller en skroootbil

mrbjoern, K610i

8737777[/snapback]

Samme som broren min har :)

8737793[/snapback]

Jeg har altfor mange telefoner..

Jeg er shopping-gal når det kommer til IT-relaterte ting.. men ikk klær, der er jeg ubrukelig..

Lenke til kommentar

8737777[/snapback]

8737787[/snapback]

Haha, nei, eg hadde parkert ved siden av volvoen :p For å gjøre føreren misunnelig :D

Lenke til kommentar
Jaaa? Oooog? Kunne ha vært kone og mann som hadde like klær og like biler og slikt.. eller tvillinger!

8737829[/snapback]

De som eide bilen sto ti meter unna og røyka, så det når jeg gikk ut. Bilen min var sprekere, grommere og ett år eldre. :woot: Større felger har jeg også. Har 17" ffs.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...