Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har pusteproblemer.

Lå med åpent vindu i natt, og ett par timer etter a tjeg våknet begynte de faen å klippe gresset, og jeg merket det ikke før halsen min snørte seg. Så jeg sto opp, og mamma sier "Åh. Jeg ga Robin siste brettet av allergimedisinen så han ikke skulle glemme å ta det.." Så jeg er ikke på skolen i hvert fall.

Lenke til kommentar
Lies. All lies. Besides, legg merke til at jeg ikke har fått warn på over 18 måneder.

8737368[/snapback]

Det som er artig med at du ikke har fått warn på over 18 måneder er at jeg vet du klør i fingrene etter å flame noen.

8737429[/snapback]

Jeg flamer kun folk jeg kjenner, som LarsP, Glint, deg, wh1te (spesielt).. De gidder ikke rapportere meg fordi er ikke sutrete bitcher, samtidig som de vet at jeg overdriver for å få frem poenget samtidig som det er skrevet for å være morsomt, ikke for å såre.

Lenke til kommentar
Jeg har pusteproblemer.

Lå med åpent vindu i natt, og ett par timer etter a tjeg våknet begynte de faen å klippe gresset, og jeg merket det ikke før halsen min snørte seg. Så jeg sto opp, og mamma sier "Åh. Jeg ga Robin siste brettet av allergimedisinen så han ikke skulle glemme å ta det.." Så jeg er ikke på skolen i hvert fall.

8737413[/snapback]

uff da. Den er kjedelig :)

Sitter på kurs og prøver å konsentrere meg jeg. Går dårlig...

Lenke til kommentar
Jeg flamer kun folk jeg kjenner, som LarsP, Glint, deg, wh1te (spesielt).. De gidder ikke rapportere meg fordi er ikke sutrete bitcher, samtidig som de vet at jeg overdriver for å få frem poenget samtidig som det er skrevet for å være morsomt, ikke for å såre.

8737441[/snapback]

Jeg vet det. Problemet er forumets reglement. :)

Lenke til kommentar
Jeg vet det. Problemet er forumets reglement. :)

8737445[/snapback]

Det må da være lov å kose-flame de man er på godfot med da...

eksempel:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bundy: Du er sjuk i hodet! Du skulle vært lagt inn for lenge siden!
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:love:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...