Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva faen.. to av de blondeste jentene på trinnet henger seg etter meg nå.. Den ene vil være pulekompiser, og den andre er sur fordi jeg ikke vil ha henne..

8735772[/snapback]

Du er heldig!

8735858[/snapback]

gid jeg var like heldig...

Lenke til kommentar
:ohmy:  er du glad for dette?

8735850[/snapback]

Om du hadde to hunker etter deg hadde da du også vært glad? Smigrende oipmerksomhet er aldri negativt.

Arinomi: Etter å ha brukt 3t uten å få WLAN-kortet mitt til å funke med WPA-kryptering tror jeg jeg driter i WOOOPS... :hrm:

Heilage: Det skal jeg tro på. :wee:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
gid jeg var like heldig...

8735863[/snapback]

Det er da alltid fint å vite at noen synes du er tiltrekkende, er det ikke?

8735883[/snapback]

joda. Men da vil man jo helst at de skal være interessert i deg, og ikke bare i å pule. Som jeg har sagt tidligere begynte en å prøve seg (definitivt kun for en ting, da han var uinteressert tidligere), straks han fant ut at jeg var singel igjen.

Og beklager det :ohmy: uten noe annet, var bare min direkte reaksjon på posten. Arinomi og jeg gjorde det slutt forrige onsdag.

Lenke til kommentar
Det er da alltid fint å vite at noen synes du er tiltrekkende, er det ikke?

8735883[/snapback]

Enste jeg har hett "hengende etter meg" det siste halvåret er en særs lite pen jente som desverre har en like lite spennende personlighet. :S Me wants hot chiks with amazing brains. Endret av NgZ
Lenke til kommentar
NgZ: Sviker :p Hehe neida. WOOOPS var jo aldri seriøst.

8735920[/snapback]

Men seriøst, et OS som lanseres i april i år UTEN innebygget WPA-støtte? :no:

Men klart, hadde bare produsentene laget linux-drivere til produktene sine..

Lenke til kommentar
NgZ: Sviker :p Hehe neida. WOOOPS var jo aldri seriøst.

Teovina: Nja, njo, jeg kan leke litt med følelsene deres. Synes jeg de fortjener.

8735920[/snapback]

hvordan leke med følelsene? :hrm: Husk at følelser er svært sarte og følsomme "ting" :p

Lenke til kommentar
Enste jeg har hett "hengende etter meg"  det siste halvåret er en særs lite pen jente som desverre har en like lite spennende personlighet. :S Me wants hot chiks with amazing brains.

8735919[/snapback]

Dine alt for høye standard gjør meg kvalm :hrm:

Lenke til kommentar
hvordan leke med følelsene?  :hrm:  Husk at følelser er svært sarte og følsomme "ting" :p

8735938[/snapback]

Er ikke alle som bryr seg så mye om andres følelser. :)

8735956[/snapback]

Joda, det gjør Arinomi. Kjenner han litt jeg :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...