Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke MSN fungerer Julie, får bare sånn beskjed om at meldingen ikke er sendt osv.

 

Har ikke tid til å finne problemet.

 

Mariuslzm sier (12:18):

Her er det også no muffins på gang

 

  Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere:

Her er det også no muffins på gang

 

Om noen kjenner problemet.

 

Så er det bare mot Julie. Er vist ikke meningen jeg skal få snakke med henne.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Hørt om PM, Neppe?

7491010[/snapback]

Pemenstruel, jepp :) Fæle greier.

 

Herr Brun; Jepp

7491013[/snapback]

 

Kan ikke du bare ta og oppføre deg som normale folk? Du driver og klager på at andre skrive meningsløse innlegg og at folk spammer tråden, men gidder faen ikke følge reglene selv. Internprat SKAL taes på PM. Respekter reglene og tilbakemeldingene du får. Dette er siste advarsel.

 

Ønsker du eller noen andre å kommentere dette innlegget kan dere ta det på rapportering eller sladre til noen andre moderatorer på PM.

Lenke til kommentar
Ønsker du eller noen andre å kommentere dette innlegget kan dere ta det på rapportering eller sladre til noen andre moderatorer på PM.

7491031[/snapback]

Denne funksjonen skal utelukkende brukes for å rapportere uønskede poster, poster som bryter med retningslinjene osv., ikke som en måte å kommunisere med moderatorer på for andre ting.

7491044[/snapback]

 

Hvis noen ønsker å rapportere posten min så er det en ting de kan bruke rapportknappen til.

Lenke til kommentar
At alle kan være venner er like sannsynlig som at jeg plutselig får en stor bart. I panna.

7491085[/snapback]

I og med at du ikke definerte hva barten er av, kan den godt være lagd av sprit-tusj og dermed trenger du egentlig bare å ha vært på linking, så har du vipsetivips plutselig fått bart og alle kan være venner. HEI!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...