Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

NP: My Chemical Romance - The End(som morsomt nok er plassert på spor nr. 1 på the black parade-plata) :wee:

 

EDIT- Sangen gizmomats var ute etter er etter all sannsynlighet MCR - Teenagers.

 

Shuffle landa på den nå. Vill tekst btw.

Endret av edge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EDIT: SteffyPants: Du er bare misunnelig på Demille fordi hun er i sigen min!

8734282[/snapback]

Jeg tar det som et nei. Jeg trenger forresten ikke være i andre menneskers signaturer, det er oppskrytt etter man faktisk har vært i en annen person. Anbefales spesielt til Espen pai, som virker som han trenger å få seg noe snarest.

Lenke til kommentar
Jeg tar det som et nei. Jeg trenger forresten ikke være i andre menneskers signaturer, det er oppskrytt etter man faktisk har vært i en annen person. Anbefales spesielt til Espen pai, som virker som han trenger å få seg noe snarest.

8734346[/snapback]

 

OOH, burn!

Lenke til kommentar
Jeg tar det som et nei. Jeg trenger forresten ikke være i andre menneskers signaturer, det er oppskrytt etter man faktisk har vært i en annen person. Anbefales spesielt til Espen pai, som virker som han trenger å få seg noe snarest.

8734346[/snapback]

Du er bare lei deg for at du ikke er i noens signatur du.

Lenke til kommentar
EDIT: SteffyPants: Du er bare misunnelig på Demille fordi hun er i sigen min!

8734282[/snapback]

Jeg tar det som et nei. Jeg trenger forresten ikke være i andre menneskers signaturer, det er oppskrytt etter man faktisk har vært i en annen person. Anbefales spesielt til Espen pai, som virker som han trenger å få seg noe snarest.

8734346[/snapback]

Haha, så sant så sant. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...