Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

NP: My Chemical Romance - The End(som morsomt nok er plassert på spor nr. 1 på the black parade-plata) :wee:

EDIT- Sangen gizmomats var ute etter er etter all sannsynlighet MCR - Teenagers.

Shuffle landa på den nå. Vill tekst btw.

Endret av edge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EDIT: SteffyPants: Du er bare misunnelig på Demille fordi hun er i sigen min!

8734282[/snapback]

Jeg tar det som et nei. Jeg trenger forresten ikke være i andre menneskers signaturer, det er oppskrytt etter man faktisk har vært i en annen person. Anbefales spesielt til Espen pai, som virker som han trenger å få seg noe snarest.

Lenke til kommentar
Jeg tar det som et nei. Jeg trenger forresten ikke være i andre menneskers signaturer, det er oppskrytt etter man faktisk har vært i en annen person. Anbefales spesielt til Espen pai, som virker som han trenger å få seg noe snarest.

8734346[/snapback]

OOH, burn!

Lenke til kommentar

8734346[/snapback]

Du er bare lei deg for at du ikke er i noens signatur du.

Lenke til kommentar
EDIT: SteffyPants: Du er bare misunnelig på Demille fordi hun er i sigen min!

8734282[/snapback]

8734346[/snapback]

Haha, så sant så sant. :p

Lenke til kommentar

8734349[/snapback]

Tja...det er fortsatt negativt siden det står "ikke vondt".

Hadde det sått derimot "godt" eller noe liknende oppfattes det positivt.

Spørsmålet er jo da om signaturen din skal være slem eller snill mot Demille... ;)

Lenke til kommentar
Aah... Du har vært i en annen person ja?

Men du skjønner det at Espen Pai venter til han får seg dame, han kjøper ikke på 42nd street.

Acidic.

Og ja, før du spør ang. MCR - jeg har black-dyed hair.

8734410[/snapback]

jeg er altså jomfru jeg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...