Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han har i hvert fall sagt det til meg

8734174[/snapback]

Jeg sendte deg nettopp en PM :hrm:

 

Haha, fett.

Jeg snakka først med henne på et forum, og så er hun og naboen sånn gode venner. Så jeg har møtt henne et par ganger, og sånn.

8734177[/snapback]

Hehe, ok=) koselig.

 

Jeg liker ikke signaturen din.. Den gleder jokkulf

Lenke til kommentar

Noen andre som vil ha plass i signaturen min..?

 

Hvis du løser denne oppgaven, får du plass. Detter er favorittsangen min... (Skal ta utdrag, i håp om at ingen googler bare for å få plass. Det er ikke lov. Gizmo liker ikke de som jukser. Ikke jukse.)

 

Theyre gonna...

With all the lies in the...

To make a...

 

Because they sleep with...

And keep an...

So they can...

 

Aaargh KLARER IKKEEEE må skrive mere teeeekst! Hvis du vil i sigen min, IKKE LES HER!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du prøver å jukse du!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Because the drugs never work!, theyre gonna give you a smirk, cause they got methods of keeping you cleeaan, theyre gonna rip up your HEADS, you aspirations to SHREADS, another cog in the murder machin, they SAY thaat Teenagers scare, the living sh*t outta me...

They could care less, as long as someone will bleed, so darken your clothes, or strike a violent pose, maybe they`ll leave you alone, but not me...

 

Aaa jeg digger den sangen... Og ja, jeg vet jeg er emo...

Lenke til kommentar
Noen andre som vil ha plass i signaturen min..?

 

Hvis du løser denne oppgaven, får du plass. Detter er favorittsangen min... (Skal ta utdrag, i håp om at ingen googler bare for å få plass. Det er ikke lov. Gizmo liker ikke de som jukser. Ikke jukse.)

 

Theyre gonna...

With all the lies in the...

To make a...

 

Because they sleep with...

And keep an...

So they can...

 

Aaargh KLARER IKKEEEE må skrive mere teeeekst! Hvis du vil i sigen min, IKKE LES HER!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du prøver å jukse du!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Because the drugs never work!, theyre gonna give you a smirk, cause they got methods of keeping you cleeaan, theyre gonna rip up your HEADS, you aspirations to SHREADS, another cog in the murder machin, they SAY thaat Teenagers scare, the living sh*t outta me...

They could care less, as long as someone will bleed, so darken your clothes, or strike a violent pose, maybe they`ll leave you alone, but not me...

 

Aaa jeg digger den sangen... Og ja, jeg vet jeg er emo...

8734204[/snapback]

 

Jeg vil

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...