jacoP Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 8734104[/snapback] Kul sigg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Kjenner du en som heter Silje? Flere. 8734126[/snapback] Silje [FJERNET] da? Tror det er noe sånn hun heter. Endret 29. mai 2007 av hc(tm) Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Silje ************************* da?Tror det er noe sånn hun heter. 8734155[/snapback] Nå begynner det vel så smått å gå på personvernsloven her? Edit - Neivel.. Endret 29. mai 2007 av edge Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Brukernavnet hans er Crex 8734144[/snapback] Det sier meg ikke en dritt.. Sikker på at jeg kjenner vedkommende irl? Hc: Ja, kjenner henne. Hvordan kjenner du henne? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Brukernavnet hans er Crex 8734144[/snapback] Det sier meg ikke en dritt.. Sikker på at jeg kjenner vedkommende irl? 8734163[/snapback] Han har i hvert fall sagt det til meg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Hc: Ja, kjenner henne. Hvordan kjenner du henne? 8734163[/snapback] Haha, fett. Jeg snakka først med henne på et forum, og så er hun og naboen sånn gode venner. Så jeg har møtt henne et par ganger, og sånn. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Han har i hvert fall sagt det til meg 8734174[/snapback] Jeg sendte deg nettopp en PM Haha, fett.Jeg snakka først med henne på et forum, og så er hun og naboen sånn gode venner. Så jeg har møtt henne et par ganger, og sånn. 8734177[/snapback] Hehe, ok=) koselig. Jeg liker ikke signaturen din.. Den gleder jokkulf Lenke til kommentar
binko Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Noen andre som vil ha plass i signaturen min..? Hvis du løser denne oppgaven, får du plass. Detter er favorittsangen min... (Skal ta utdrag, i håp om at ingen googler bare for å få plass. Det er ikke lov. Gizmo liker ikke de som jukser. Ikke jukse.) Theyre gonna... With all the lies in the... To make a... Because they sleep with... And keep an... So they can... Aaargh KLARER IKKEEEE må skrive mere teeeekst! Hvis du vil i sigen min, IKKE LES HER! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du prøver å jukse du! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Because the drugs never work!, theyre gonna give you a smirk, cause they got methods of keeping you cleeaan, theyre gonna rip up your HEADS, you aspirations to SHREADS, another cog in the murder machin, they SAY thaat Teenagers scare, the living sh*t outta me...They could care less, as long as someone will bleed, so darken your clothes, or strike a violent pose, maybe they`ll leave you alone, but not me... Aaa jeg digger den sangen... Og ja, jeg vet jeg er emo... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg liker ikke signaturen din.. Den gleder jokkulf 8734197[/snapback] Hva skal det stå da? Kom med forslag! Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Med utsagnet "Ja jeg vet jeg er emo" går jeg for My Chemical Romance. Sang; aner ikke. De sangene jeg hører på av de er stort sett for gitarspillet, som forøvrig er genialt. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Noen andre som vil ha plass i signaturen min..? Hvis du løser denne oppgaven, får du plass. Detter er favorittsangen min... (Skal ta utdrag, i håp om at ingen googler bare for å få plass. Det er ikke lov. Gizmo liker ikke de som jukser. Ikke jukse.) Theyre gonna... With all the lies in the... To make a... Because they sleep with... And keep an... So they can... Aaargh KLARER IKKEEEE må skrive mere teeeekst! Hvis du vil i sigen min, IKKE LES HER! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du prøver å jukse du! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Because the drugs never work!, theyre gonna give you a smirk, cause they got methods of keeping you cleeaan, theyre gonna rip up your HEADS, you aspirations to SHREADS, another cog in the murder machin, they SAY thaat Teenagers scare, the living sh*t outta me...They could care less, as long as someone will bleed, so darken your clothes, or strike a violent pose, maybe they`ll leave you alone, but not me... Aaa jeg digger den sangen... Og ja, jeg vet jeg er emo... 8734204[/snapback] Jeg vil Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Rimer trygg og sig nå plutselig? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg liker ikke signaturen din.. Den gleder jokkulf 8734197[/snapback] Hva skal det stå da? Kom med forslag! 8734229[/snapback] Kan vel ikke blir værre enn nå... Lenke til kommentar
binko Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Da var det faktisk noe rett i det jeg sa da... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Gizmomats: The Verve - The Drugs Don't Work ? Har den i iTunesen min, spiller den faktisk nå. ^^, Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Jeg liker ikke signaturen din.. Den gleder jokkulf 8734197[/snapback] Hva skal det stå da? Kom med forslag! 8734229[/snapback] det kan stå "Espen Pai har fått klem av Demille \0/" Endret 29. mai 2007 av Espen pai Lenke til kommentar
binko Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) hc - Beklager, tror ikke det... (redigert etter endelig svar... ) EDIT: SteffyPants: Du er bare misunnelig på Demille fordi hun er i sigen min! Endret 29. mai 2007 av gizmomats Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Gizmomats:The Verve - The Drugs Don't Work ? Har den i iTunesen min, spiller den faktisk nå. ^^, 8734270[/snapback] Så på den nederste taggen nå, og The Drugs Don't Work har IKKE så ekstrem tekst. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Ah. Jeg leste bare "The drugs never work", og så tenkte jeg på den med en gang Ser nå at det ikke stemmer. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Du treeenger ikke ha noe med Demille i signaturen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg