Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det kan du ha rett i. Jeg tror ikke jeg er klar for noe nytt riktig enda. Bedre å vente litt synes jeg...

8728806[/snapback]

Ikke noe vits i å vente... kom deg rett opp i salen igjen :)

8728810[/snapback]

jaok, men vil helst finne den riktige salen :p Best å finne en som passer uten å prøve for mange først... Men som de sier, man må kysse mange frosker før man finner en prins!

Lenke til kommentar
la akkurat merke til at det kunne høres ut som jeg kalte Arinomi en frosk  :ermm: *slå*

8728814[/snapback]

Jeg la nettopp merke til at du trippelpostet. Du kan bruke rediger-knappen for å skrive mer i tidligere innlegg. [/wannabemod]

 

Jeg stod opp kl 17:00 i dag og skal døgne. Jeg er fortsatt våken. MEn jeg vurderer å sette på en film eller noe nå.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
la akkurat merke til at det kunne høres ut som jeg kalte Arinomi en frosk  :ermm: *slå*

8728814[/snapback]

Jeg la nettopp merke til at du trippelpostet. Du kan bruke rediger-knappen for å skrive mer i tidligere innlegg. [/wannabemod]

 

Jeg stod opp kl 17:00 i dag og skal døgne. Jeg er fortsatt våken. MEn jeg vurderer å sette på en film eller noe nå.

8728818[/snapback]

ja, jeg vet det :( som sagt, trodde bare det var flere enn oss to som skrev nå. Og nå blir det bare deg, for jeg tror jeg skal hoppe til køys. I morgen er siste dagen i gamle Norge før jeg skal tilbringe en måned i Tyrkia :w00t:

 

God natt.

 

Edit:

Kos deg med filmen NgZ :thumbup:

Endret av Teovina
Lenke til kommentar

Passer på noen fugler. De ble reist fra på fredag, var bortom på lørdag og fylte top på alt de hadde av mat og vann. Var der ikke igår, og har glemt det idag. Burde jeg gå bort nå, eller kan jeg vente til i mårra tidlig? Fuglene sover jo nå right?

Lenke til kommentar

Natta mushisøta :)

 

Bah, her ligger jeg, maks søvnløs og ENDELIG kommer eksamensnervene.

Wooptifuckingsdoo! :(

 

Analysering, realisme, nasjonalisme og folketro...

 

Vedder på at jeg ikke får noe av det på den teite eksamenen.

 

 

Skarstad, flotte bilder! Likte spesielt det første der :D

Lenke til kommentar
:) Da går jeg og legger meg, og stikker bort til pip-pip'ene med en gang jeg står opp i mårra. Pusene har heller ikke fått mat siden lørdag, men de er så feite uansett. De eter hos naboen også tror jeg :p

 

 

Natta *vinke*

8728856[/snapback]

Fått deg fugler nå?

 

Hvorfor har alle lagt seg?1

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...