Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette bare kyss på munnen, eller er det kyss på hånda også, typ galant og svært skremmende? :p

For jeg har kyssa mange mødre på hånden første gang jeg har hilst på de for å bli kjent med de sånn at jeg kan godkjennes for døtrene deres :p

 

 

Bah, har jo også eksamen i morgen. Og uansett hvor mye jeg leser, får jeg ikke med meg et ord. Jeg satser på at jeg kan nasjonalromantikken, artikkel, eventyr og analysering, så får det bare stå til.

 

 

Noen spør meg spørsmål om nasjonalromantikken og analysering av sakprosa, skjønnlitteratur og dikt, så jeg er sikker på jeg kan det :p

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk ikke løs.

Vedder på at jeg har mindre erfaring i senga (eller hvorenn ellers man skulle føle for å gjøre det :fun:) enn deg.

 

Eneste grunnen til at kisscounten min går så høyt er at jeg har veldig gode venner ^^

...og vi liker å lage show på fester.

75% av de jeg har kysset er jentevenner.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig, NgZ. Men da tror jeg noen må hjelpe til med cash til drinkmixer. :p

8728563[/snapback]

Jeg tar med en 12 år gammel glenfiddich som ikke skal i drinkmiksen, også kan jeg ta med bacardi apple elns til paraplydrinkene. Isbitknuser+drinkmixeristeboks= ca. 250
Lenke til kommentar
Jeg er faktisk ikke løs.

Vedder på at jeg har mindre erfaring i senga (eller hvorenn ellers man skulle føle for å gjøre det :fun:) enn deg.

 

Eneste grunnen til at kisscounten min går så høyt er at jeg har veldig gode venner ^^

...og vi liker å lage show på fester.

75% av de jeg har kysset er jentevenner.

8728572[/snapback]

Jeg har faktisk kyssa færre enn jeg har knulla jeg :(

Lenke til kommentar
Jeg er faktisk ikke løs.

Vedder på at jeg har mindre erfaring i senga (eller hvorenn ellers man skulle føle for å gjøre det :fun:) enn deg.

 

Eneste grunnen til at kisscounten min går så høyt er at jeg har veldig gode venner ^^

...og vi liker å lage show på fester.

75% av de jeg har kysset er jentevenner.

8728572[/snapback]

Jeg har faktisk kyssa færre enn jeg har knulla jeg :(

8728583[/snapback]

 

Hvordan er det mulig? :ohmy: Kysser du ikke den du knuller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...