Sirslask Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 "Hvorfor har jeg aldri kysset noen?""Hvorfor blir jeg aldri bedt ut på fest?" 8728487[/snapback] Fordi jeg aldri blir bedt ut på fest Fordi jeg alltid er hjemme Hvorfor er jeg alltid hjemme? Fordi jeg aldri blir bedt ut på fest Den Onde Sirkel Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg har kyssa (med to gutter i barnehagen...) 5 gutter 8728441[/snapback] Teller også de som ikke ville det? 8728491[/snapback] Faktisk var det ingen som ikke ville det Men en av de to guttene jeg var "sammen" med i barnehagen var søskenbarnet mitt gjett om jeg aldri ble kvitt den mobben av slekta når jeg ble eldre. Bare fordi jeg hadde vært tullete og gikk å skrøt av at "når vi ble voksne skulle vi søke kongen om å få gifte oss" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg leder så langt, med ca 50 jenter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 gudene vet. Bitex kan også ha rett. Får gå og legge meg sist. Har jo vært uten depresjon i over en mnd elns nå 8728499[/snapback] Det er jo bare bra da Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Uæ! Jeg glemte jo den første eksen min! Jeg har kysset 8 jenter, 5 mer enn en gang 8728500[/snapback] haha, hvordan klarte du å glemme eksen din? Oi, så mange altså? Nice to know Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg slår Steffy galant. Men jeg kysser venner og, da. o0 Lenke til kommentar
Matias Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Men hva gjør du oppe nå? Enten så legger du deg frivillig ellers så blir det ban til i morra. LEGG DEG OG SOV! eksamen i morra! Får vel kanskje legge meg å sove, ja. Er ikke akkurat så motivert for skole for tiden. gudene vet. Bitex kan også ha rett. Får gå og legge meg sist. Har jo vært uten depresjon i over en mnd elns nå Moren min anbefalte meg en side om depresjon på internett. Har ikke sett på den selv enda, men her er den hvis du er interessert: http://bluepages.anu.edu.au/no/home/ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Faktisk var det ingen som ikke ville det Men en av de to guttene jeg var "sammen" med i barnehagen var søskenbarnet mitt gjett om jeg aldri ble kvitt den mobben av slekta når jeg ble eldre. Bare fordi jeg hadde vært tullete og gikk å skrøt av at "når vi ble voksne skulle vi søke kongen om å få gifte oss" 8728505[/snapback] Haha, en venn av meg drev også på med søskenbarnbet sitt i barnehagen. De klinte så heftig at det ble innkalt til foreldremøte. Ingen som ikke ville det? På barneskolen løp jentene etter oss guttene og skulle kysse oss, mens vi sprang for livet. (For så å "snuble" beleilig. ) Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg slår Steffy galant. Men jeg kysser venner og, da. o0 8728516[/snapback] Å, hvis vi skal snakke om venner, så har jeg kysset to av venninnene mine i russetida Var egentlig for å få russeknuter da, men telles vel? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 haha, hvordan klarte du å glemme eksen din? Oi, så mange altså? Nice to know 8728510[/snapback] Og hvis du leste hva han skrev så sa han følgende:Uæ! Jeg glemte jo den første eksen min! Jeg har kysset 8 jenter, 5 mer enn en gang 8728500[/snapback] Mao...de er til å glemme..that's why.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Sirslask. Kom deg til Tønsberg litt nærmere sommeren, og jeg skal dra i gang en fest bare for deg! Øl/rusbrus skal jeg spandere også! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Men hva gjør du oppe nå? Enten så legger du deg frivillig ellers så blir det ban til i morra. LEGG DEG OG SOV! eksamen i morra! 8728518[/snapback] Gjør det mann..ta å spis før du legger deg også og sørg for å få i deg frokost også før du drar på eksamen..mkay? *passe på* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Sirslask. Kom deg til Tønsberg litt nærmere sommeren, og jeg skal dra i gang en fest bare for deg! Øl/rusbrus skal jeg spandere også! 8728531[/snapback] Sure thing, skal snart til ;P uansett så Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 haha, hvordan klarte du å glemme eksen din? Oi, så mange altså? Nice to know 8728510[/snapback] Og hvis du leste hva han skrev så sa han følgende:Uæ! Jeg glemte jo den første eksen min! Jeg har kysset 8 jenter, 5 mer enn en gang 8728500[/snapback] Mao...de er til å glemme..that's why.. 8728526[/snapback] ikke alle er til å glemme. Han får ikke lov til å glemme meg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Ta deg en tur til Bergen, så skal jeg glatt servere deg paraplydrinker til du står på bordet og gauler "I will survive" med en jente på hver arm. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg har tro på at Eplefe slår meg, men jeg tror ikke det er mange andre her som klarer det. ^^ Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Ta deg en tur til Bergen, så skal jeg glatt servere deg paraplydrinker til du står på bordet og gauler "I will survive" med en jente på hver arm. 8728541[/snapback] ah, hver gang noen nevner "I will survive" så ser jeg for meg den Jesus-filmen fra youtube. :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Var det din måte å kalle meg løstøs på, Steffy? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Ta deg en tur til Bergen, så skal jeg glatt servere deg paraplydrinker til du står på bordet og gauler "I will survive" med en jente på hver arm.8728541[/snapback] Kan jeg joine den eller? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg har tro på at Eplefe slår meg, men jeg tror ikke det er mange andre her som klarer det. ^^ 8728547[/snapback] Beware, Datasmurf is here! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg