Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har kyssa (med to gutter i barnehagen...) 5 gutter  :blush:

8728441[/snapback]

Teller også de som ikke ville det?

8728491[/snapback]

Faktisk var det ingen som ikke ville det :blush: Men en av de to guttene jeg var "sammen" med i barnehagen var søskenbarnet mitt :roll: gjett om jeg aldri ble kvitt den mobben av slekta når jeg ble eldre. Bare fordi jeg hadde vært tullete og gikk å skrøt av at "når vi ble voksne skulle vi søke kongen om å få gifte oss" :no:

Lenke til kommentar
Men hva gjør du oppe nå? Enten så legger du deg frivillig ellers så blir det ban til i morra. LEGG DEG OG SOV! eksamen i morra!

Får vel kanskje legge meg å sove, ja. Er ikke akkurat så motivert for skole for tiden.

 

gudene vet. Bitex kan også ha rett. Får gå og legge meg sist. Har jo vært uten depresjon i over en mnd elns nå :)

Moren min anbefalte meg en side om depresjon på internett. Har ikke sett på den selv enda, men her er den hvis du er interessert:

http://bluepages.anu.edu.au/no/home/

Lenke til kommentar
Faktisk var det ingen som ikke ville det  :blush: Men en av de to guttene jeg var "sammen" med i barnehagen var søskenbarnet mitt  :roll:  gjett om jeg aldri ble kvitt den mobben av slekta når jeg ble eldre. Bare fordi jeg hadde vært tullete og gikk å skrøt av at "når vi ble voksne skulle vi søke kongen om å få gifte oss"  :no:

8728505[/snapback]

Haha, en venn av meg drev også på med søskenbarnbet sitt i barnehagen. De klinte så heftig at det ble innkalt til foreldremøte. :p

 

Ingen som ikke ville det? På barneskolen løp jentene etter oss guttene og skulle kysse oss, mens vi sprang for livet. (For så å "snuble" beleilig. :blush: )

Lenke til kommentar
haha, hvordan klarte du å glemme eksen din? :p Oi, så mange altså? Nice to know  :thumbup:

8728510[/snapback]

Og hvis du leste hva han skrev så sa han følgende:
Uæ! Jeg glemte jo den første eksen min! Jeg har kysset 8 jenter, 5 mer enn en gang :)

8728500[/snapback]

Mao...de er til å glemme..that's why..
Lenke til kommentar
Men hva gjør du oppe nå? Enten så legger du deg frivillig ellers så blir det ban til i morra. LEGG DEG OG SOV! eksamen i morra!

8728518[/snapback]

Gjør det mann..ta å spis før du legger deg også og sørg for å få i deg frokost også før du drar på eksamen..mkay? *passe på*
Lenke til kommentar
haha, hvordan klarte du å glemme eksen din? :p Oi, så mange altså? Nice to know  :thumbup:

8728510[/snapback]

Og hvis du leste hva han skrev så sa han følgende:
Uæ! Jeg glemte jo den første eksen min! Jeg har kysset 8 jenter, 5 mer enn en gang :)

8728500[/snapback]

Mao...de er til å glemme..that's why..

8728526[/snapback]

ikke alle er til å glemme. Han får ikke lov til å glemme meg :nei:

Lenke til kommentar
Ta deg en tur til Bergen, så skal jeg glatt servere deg paraplydrinker til du står på bordet og gauler "I will survive" med en jente på hver arm.

8728541[/snapback]

ah, hver gang noen nevner "I will survive" så ser jeg for meg den Jesus-filmen fra youtube. :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...